Trina: Ja sådana har jag haft oxå, har nästan aldrig finnar annars.
De jag är rädd för nu när jag fortfarande blöder på sista pergo dagen och antagligen kommer fortsätta blöda är att jag blöder ut en ev slemhinna så att de inte funkar pga detta.
Botha: Jag har oxå funderat över det där, vad har jag gjort!? och hur många gånger har jag önskat att jag var som de flesta andra där det bara "oups jag blev visst gravid" hände.
Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv och gråter en skvätt, skulle så behöva höra att de kommer ordna sig vettu! och visst kommer det de men de där jävla OM:et klämrar sig fast även fast jag inte ska ens tänka den tanken.
Igår kom vi att som hastigast prata om IVF, att funkar det inte nu så vill vi ha ivf till hösten.
Vet någon hur lång vänetiden är till tex Falun? vet att de kan vara oändligt olika vänte tider...
Försöker peppa mig själv nu, så jag kän lika gärna försöka peppa er med men de ord jag tänker.
Kämpa nu! Lev i nuet, tänk inte så mycket, bara var, de kommer hände, det kommer bli din tur! försök att inte oroa dig så mycket, ha tilltro.
Var där du är just nu, inte i nästa sommar och tänk om:et.
Dagen du sitter med ditt barn i famnen så kommer allt detta vara värt det tusen gånger om.
Kanske fånigt men just så tänker jag.
Kram på er, jag borde väl försöka gå och sova igen!