botha skrev 2013-05-27 14:15:48 följande:
LillaJagMaria: Mina känslor m.m har jag skrivit här och många funderingar man har i sitt huvud.Jag känner att det är lättare att skriva än att prata. Men igår kväll sa min sambo att han inte vill att jag skriver här. Han oroar sig över att jag inte kan slappna av och tagga ner om jag googlar saker och skriver på FL. Han känner också att jag inte pratar med honom och vi satt länge och prata igenom det. Det kändes skönt! Men jag sa till honom att jag behöver er. Ni tjejer som vet exakt hur man mår, tankar och känslor. Visst jag kan prata med min sambo men det blir inte samma sak.
Idag är jag på cd 19 och igår och i förrgår hade jag riktig molvärk i magen och ont i nedre delen av ländryggen. Varje gång jag hostade fick jag ont i "tjejmagen".
Det är ju viktigt att man inte lämnar sambon utanför utan att man pratar med honom också....men samtidigt förstår ju inte riktigt killarna hur våra kroppen fungerar och hur vi mår så skönt att ha andra tjejer i samma situation som vet vad man går igenom....men som sagt är nog jätteviktigt att man ändå pratar om allt med sin sambo....det är ju jobbigt för dem också.
Va roligt, då är det nog ÄL på gång för dig också :)