Cecilialia skrev 2013-07-23 01:10:40 följande:
Men inte vänner, herregud det är ju en helt annan sak. De bleknar inte bort för mig heller. Men den där snygga tjejen han brukade hänga med bleknar bort när han har dig, det är SÅ jag menar. När jag träffade min pojkvän hade jag inte samma behov av andra killar längre, de var inte lika intressanta för jag hade träffat den bästa och finaste. - De andra bleknade bort.
Förstår du?
Det känns som du bara försvarar din pojkvän när alla här försöker hjälpa dig. Vad vill du ens ha ut av att diskutera här om du tycker att din pojkvän gör helt rätt i att ligga med sin gamla fina kk?
Har du inga killkompisar? Det här är en nära vän till min kille. Sen är det ju en sak för sig att de också har/har haft sex.
När jag skapade tråden kände jag mig osäker och ville ha råd, men nu har det ju gått ett tag och jag har skapat mig en egen åsikt. Delvis tack vare alla kloka synpunkter i den här tråden <3
Jag blir inte irriterad, men jag tycker det är konstigt att så många i den här tråden uttalar sig tvärsäkert, men inte har några direkta belägg annat än "hur det ska vara" eller "hur det känns".