BF januari 2014
Hoppar gärna in här jag med. Vi plussade i morse på BIM -1 :) har också svårt att fatta det och nu blir man ju nervös och hoppas på att det ska gå bra. BF 12 jan
Hoppar gärna in här jag med. Vi plussade i morse på BIM -1 :) har också svårt att fatta det och nu blir man ju nervös och hoppas på att det ska gå bra. BF 12 jan
Idag är bim dagen och jag blir lite nervös att mensen ska komma iaf fast jag är gravid. Vill inte blöda så vi hoppas på att det inte kommer någe idag . 7 långa veckor kvar innan man kan känna sig lite lugnare iaf
Sagalo- Jag klarade bim dagen utan blödning :) yey är så svårt att förstå på något sätt att man är gravid men jag känner det.
Vi ska på inskrivning 23 maj
Vi ska gifta oss i början av aug och ska iväg på möhippa/födelsedag i mitten av juni. Vilket känns då som att man borde berätta om graviditeten då jag åker hem till familjen som bor 4 timmar bort. Man vill ju berätta öga mot öga för dem men då är vi bara i v 10(9+3) och inte varit på något ul. Men kommer inte kunna hålla mig när jag väl åker hem + att dom kommer tycka det är lite konstigt om jag inte vill dricka något vin eller sånt alls och dom misstänker redan att det är på G då vi ska gifta oss.
När ska ni berätta?