• mariafii

BF januari 2014

sagalo skrev 2013-05-29 12:36:18 följande:
    Kul! :) Visst hade ni också bf 12/1? Kom på att det var den 19/8 vi hade ul, den 17e gällde nästa mvcbesök i juni.. så många datum att hålla reda på nu ;) 
    Men ska bli kul att se om bf ändras något på rul! Med dottern blev vi framflyttad tre dagar, och sen kom hon ytterligare 10 dagar före bf.. så om den här bebisen följer samma mönster blir det ett nyårsaftonsbarn haha.. vill försöka undvika det ;)
    Ja precis samma bf :) Puh jag vill inte heller att det ska bli ett nyårsbarn. Men jag har hört att om man fått för tidigt så är risken stor att man får det vid de andra barnen också
  • mariafii
    Veronica76 skrev 2013-05-29 12:52:25 följande:

Det är 10km, och hade ju tänkt innan plusset att det skulle bli nytt personbästa i år då jag satsat mer på löpning men i år blir det istället att ta sig runt som är målet = )

Oj ja det är långt men det klarar du :)
  • mariafii
    SaraKarla skrev 2013-05-29 16:43:06 följande:
    På mig syns magen och livmodern känns tydligt. Den är väl som en apelsin nu? Har fått bekräftat av Bm nu att jag har sammandragningar och att jag måste minska tempot.

Hur känns sammandragningar?
  • mariafii

Imorgon går vi in i v.9 :) kan känns ett litet illamående ibland men klagar fortfarande inte. Min mage känns helt uppsvullen

• mariafii
    heartems skrev 2013-06-02 09:11:07 följande:
    Frökenolson: Jag har noll symtom, inte ett enda! Jag tyckte jag sprang på toaletten lite oftare men det har gett sig de senaste dagarna. Jag har även tyckt att jag varit lite svullen kanske men nä, inte nu längre :\ Försöker verkligen vara positiv men ibland är det svårt..

Jag har varit nästan utan symptom hela tiden och mår ganska bra. Ok nu senaste veckan kan ett svagt illamående komma och svider lite i brösten men dom är inge större och inte super ömma som många säger. Känns bara som en liten växtvärk i magen. Men så länge du inte har ont eller blöder så förösk vara lugn. Är inte alla som får stora symptom i början eller alls
  • mariafii
    Ninie skrev 2013-06-02 09:42:14 följande:
    Hej! Ny här! Plussade den 15/5, är i vecka 7 (6+5) :) Första graviditet!

Förstår ingenting, känns overkligt. Min mens har alltid varit märklig och jag jar inte förstått min ÄL. Gick igenom undersökningar på kvinnokliniken och dom konstaterade att jag antagligen hade pco. Men i samma veva sa gynläkaren att "du har pågående ägglossning nu" så det var bara hem och mysa och se där .. första försöket :) Mått illa till&från, sover hela tiden och har ökat en storlek i BH .. men är ständigt orolig och ska inte på inskrivning förrän 27/6 :(

Grattis :)
  • mariafii

V.9 går vi in i idag :) Igår kändes det som någon slagit mig i huvudet och jobbade hela dagen. Jobbigt men knäppa kunder då man måste försöka hålla masken och inte få utbrott :P Hade ett svagt illamående igår men mår ändå bra så jag är glad

• mariafii
    Aadomeniqe skrev 2013-06-03 09:21:20 följande:
    Klarar inte av denna ständiga illamåendet .. Måste ta mig in till sjukan idag igen

Jag är inte avis, blä va tråkigt för dig
  • mariafii
    sunnydays skrev 2013-06-03 14:23:18 följande:
    åh, hejja dig :)
    du får skriva hur de gick sen :)

Nu har vi sprungit. Ja jag är ju inte i samma form som förra året då jag körde midnattsloppet 1 mil. Vi lyckades iaf under 30 min som våran startgrupp var för. Vi fick tiden 28.42 och är nöjd iaf för att vara i v.9 och det var väldigt varmt. Nästan lite för varmt men kändes bra efteråt :)
Svar på tråden BF januari 2014