• mariafii

BF januari 2014

sunnydays skrev 2013-06-03 22:02:32 följande:
    strongt jobbat!
    Tack :)
    Veronica76 skrev 2013-06-03 22:13:48 följande:
    Mariafii - mycket bra! Hoppas på att snart bli av med mina streptokocker (äter penicillin nu) så jag kan komma igång ordentligt med träning igen. 2v sjukfrånvaro känns inte bra i kroppen :(

Men först lite festivalliv å besöka Sweden Rock Festival!
    Tack, ja man mår bra av träning :) Hoppas du kommer igång snart igen
    Frökenolson skrev 2013-06-04 06:01:58 följande:
    Lämnar tråden, verkar som mf här med. Lycka till ni andra med era goa januaribebisar.
    Beklagar :( Lycka till nästa gång

• mariafii
    Magda85 skrev 2013-06-04 09:27:18 följande:
    Imponerad! Jag GICK blodomloppet förra veckan, väldigt rask takt iofs men ändå jag gick, och hade sån håll så jag trodde aldrig jag skulle komma i mål Är ingen som tränar mkt annars men en rask promenad brukar jag iaf lätt klara av utan att ha ett flås iaf

Idag välkomnar jag v 8, tiden går framåt men såååå sakta! Skittrist väder oxå och jag och barnen är lediga idag, får se vad vi hittar på för skoj inomhus. Skulle kanske ha ringt bm oxå för inskrivning... Obestämd

Tack :) Ja men gå är ju också bra :) Ja sedan jag plussade har jag fått håll väldigt fort och igår fick jag det efter 3 km och klarade inte att öka tempot vilket jag annars brukar. Men vi ska vara nöjda att vi rör på oss
  • mariafii
    30maj skrev 2013-06-04 18:01:24 följande:
    Åhåå tjejer idag har ja bara kunnat gå upp ur sägen enstaka gånger typ 30 min.. Inatt vaknade ja hela tiden av illamående och försökte tom spy så ja slapp de.. Men icke! Min sambo får va hemma för att ta hand om mig och sonen som varit sjuk, hur ska ja klara vardagen om han inte är hemma ?! Dessutom måste han jobba för de är varsel på gång... Fan ja är så ledsen just nu. Måste man åka till bm för att få hjälp utskrivet eller funkar de över telefon??

Min karl har också varsel på G på sitt jobb :( inte rätt läge när vi både planerar bröllop och barnet. Är ju han som har fast jobb på heltid av oss så hans inkomst är viktig. Är du nervös för din?
  • mariafii

Jag är nästan ständigt hungrig :( direkt efter min lunch på jobbet så är jag hungrig igen. Har redan gått upp 3 kg sen jag plussa vilket inte var min plan. Jaja jag får äta lite nyttigare med mycket frukt men är så sugen på onyttigt hela tiden

• mariafii
    SaraKarla skrev 2013-06-04 21:31:28 följande:

Jag har också gått upp (minst) 3 kg. Sist gång jag vägde mig hade jag gått upp 3 kg. Det känns förjävligt. Vi kanske kan försöka föra en matdagbok här? Så kan vi hjälpas åt med att ändra i kosten

Jag vet vad jag äter fel men att vara trött och må småkonstigt hela tiden gör mig sugen på onyttigt. Men får försöka behärska mig lite :P
  • mariafii
    lamouri skrev 2013-06-05 20:56:10 följande:
    Vad kul med en till som gillar och tror på andlighet. 

Jag har haft en känsla sen jag var liten att jag ska få en pojke. När jag har drömt om att jag har haft barn har det alltid varit en son. Nästan hela min familj säger pojke nu och några få av närmaste vänner säger flicka.

Har du gjort ringtestet? :)
    Jag gjorde det tre gånger och fick samma svar varje gång, FLICKA!
    Haha..

Jag tror på sånt till viss del. Min mamma spådde mig innan jag plussade och jag frågade utan att hon visste frågan om jag skulle bli gravid denna månad och fick upp ett kort om nystart och något om graviditet och sedan frågade jag då hur julen skulle bli och fick upp ett kort med en högravid kvinna och där det stor tålamod. Och det stämmer bra det.

Jag har alltid haft känslan av att få en tjej som första men vi ska kolla det med kort också så det blir spännande att se :)  
  • mariafii
    Miaed skrev 2013-06-06 08:29:13 följande:
    Hej får jag hoppa in?
    Plussade för ca en vecka sedan och beräknat på senaste mensen är jag beräknad 23-24 januari 2014 :) Det blir mitt tredje barn..

Välkommen hit
  • mariafii
    Miaed skrev 2013-06-06 08:56:07 följande:
    Tack :) Är alla här från hela landet? 

Både och tror jag. Jag är iaf från Sverige
  • mariafii

På jobbet idag såg jag pytte lite blod när jag torka mig. Ville börja gråta men jag hoppas det inte var någon fara för har inte sätt någe mer och har inte ont

• mariafii

Idag ska vi på studentfirande och jag tror jag blir ensam att inte dricka. Tycker det är jobbigt att vistas bland folk som är fulla. En av gästerna är också gravid så tänkte att det hade varit perfekt men hon skulle tydligen bara titta förbi en snabbis :( jag ska ta med mig min mini i-pad för vi ska sova över så får jag väl lägga mig när jag blir trött.

Jag ska på arbetsintervju på onsdag också vilket känns nervöst om man vågar börja på nytt jobb då man är gravid

Svar på tråden BF januari 2014