Veronica76 skrev 2013-05-15 13:24:06 följande:
Lugnt är inte ett ord man använder med träning så jag förstår dig ; )
Nej tror inte heller man kan träna så ngt går fel, blev lite irriterad på min svåger i helgen när han fick veta om 'tillståndet' för det första han frågade var om det är så bra att träna nu? Bara för att jag var ute å sprang varje dag där.
Vid min förra graviditet så fick jag en hel del problem tidigt och även foglossning så nu kör jag på så länge det bara går och njuter av det!
ähh strunta i dem som säger så :)
Oh baby skrev 2013-05-15 14:40:36 följande:
Jag tränar också ganska mycket 4-5 gånger i veckan, blandat av joggning, styrketräning, spinning och yoga. Jag är mycket försiktigare än innan, tänker efter och känner efter. Det irriterar mig att jag är så, man samtidigt vågar man inte riskera nåt. Bättre att träna om än försiktigt än att inte röra på sig under graviditeten. Jag har inte så mycket symtom alls, jo spända bröst och rätt taskigt humör emellanåt

, ibland får jag för mig att det är nåt fel där inne. Ska in på ett extra VUL på fredag nästa vecka och försöker tänka att jag är gravid tills motsatsen är bevisad. Jag kan faktiskt inte göra nåt åt det om det skulle vara så att det är mf och att sörja nu är att sörja i onödan. Men visst går man och känner efter extra och kissar oftare för att kolla pappret. En liten lättnad kommer varje gång jag torkat och det inte finns blod där <3
Jag har bara humör men det har jag även då jag inte är gravid :) känner mig också lättad varje gång jag torkar mig och inte ser blod. Guud va fånig jag känner mig men jag har så svårt att tro på detta att det är sant förens jag ser barnet. Men klart man inte ska sörja något innan utan försöka njuta men är lite svårt