BF januari 2014
Emilia- Jag har också svårt att sova, eller vaknar kl 5 som en klocka och kan inte somna om.
pippsor- Jag ick in i v 6 igår och tycker också det känns bra :) Jag har också lovat min att inte ta reda på kön även om jag kanske velat. Men jag fick välja att berätta detta för familjerna tidigt istället vilket var mer värt för mig :)
Puchelina88- Jag har också 12 jan fast jag hade senaste mens 6 april men har en cykel på 30 dagar och vet när min äl var. Jag har tränat både på band, styrketräning och varit ute och joggat så det ska inte vara några problem så länge du inte får ont av det. Måste lyssna på kroppen
Magda85- ok :)
Lilla ladyn- Jag känner inte heller jätte mycket symtom. Vissa stunder svider det i brösten andra inte och molvärk till och från. En gång illamående på morgonen men bara ytterst lite så hoppas ajg inte behöver få problem med det. Försöker njuta och förstå att jag är gravid och inte oroa mig.
Susanne- Jag var frusen på morgonen och kväll precis då jag plussade men nu är jag bara lite varmare istället