SaraKarla skrev 2013-05-22 11:11:12 följande:
Om någon annan har lust att starta en ny tråd med undertrådar osv så får ni gärna göra det. Jag är inte den bästa "ts" känner jag, så någon annan får gärna ta över så hänger jag på i den nya tråden

Någon som vill?
Jag har haft en helt sjuk morgon. Har ringt BM som kommer ringa upp mig idag. Kanske ni vet vad som hände?
Jag sov ganska länge imorse, var väldigt trött. Vaknar upp och är jättehungrig, magen kurrar verkligen. Men jag går rätt in i duschen. Efter att ha duschat lite så börjar jag skaka, allt snurrar och jag får ett kraftigt illamående. Får också svårt för att andas. Jag springer ut ur duschen, utan att torka mig, och lägger mig på soffan. Där ligger jag och försöker få luft, kroppen skakar fortfarande och jag får huvudvärk, illamåendet är kvar.
Jag fick göra iordning havregrynsgröt med banan fort, och efter det började jag må bättre. Har lite huvudvärk nu, och illamåendet kommer och går lite smått, men inte så farligt.
Jag förstår ingenting? Kändes som att jag skulle dö, på riktigt. Det var fruktansvärt. Nu känner jag mig överkörd.
Usch va jobbigt :( men jag fick ju illamående jätte plötsligt idag och en gråtattack och frös vilket jag inte haft tidigare så kroppen är konstig. Hoppas du slipper det fler gånger