BF januari 2014
Själv har vi fastnat för Brio Go, Såå fin o skönt handtag! Plus att den e perfekt om man har isofix i bilen ;)
Själv har vi fastnat för Brio Go, Såå fin o skönt handtag! Plus att den e perfekt om man har isofix i bilen ;)
Och på tal om vikten så har jag faktiskt inte gått upp nåt ännu, beror nog mycket på illamående så jag har bara kunnat äta lite men ofta. Men jag räknat med att det kommer snart (13+0 idag)
Vartjagängår: Tja får kanske tänka om igen då. Vill ju ha en som e bra på alla vis! Bor dessutom på grusväg och har läst att go har bra terränghjul att köpa till... Hum får kolla vidare på detta, tack så mycket!
Vi ska också gå ut officiellt nu när allt såg så bra ut på UL
Vi ska också kolla kön, hoppas de syns på RUL! Både nyfikenhet och att kunna handla saker rosa eller blå ;) Alltså praktiskt + roligt att veta! :D
Vi tänkte åka o titta lite på Brio Go, testköra i affär och så, så vi kunde fundera vidare på om de va den vi ville ha eller inte.. Men det gick inte riktigt enligt planerna o nu e en vagn bokad! Vi fick ett superbra pris på ett paket i just den blå/gröna färgen som mannen hade spanat in, där ingick chassi, ligg- och sittdel, regnskydd till båda, babyskydd och bas till babyskyddet. Den står hos dem så länge man vill, hämtas sedan färdigmonterad. Förlossningsgaranti med alla pengar tillbaka om det mot förmodan inte skulle gå bra. Skönt att ha den delen färdig nu, så kan vi hämta den efter nyår någon gång e planen =D
Mariiafi: 8500 helt nytt allting, tyckte de va ett kap! :D
Tyckte jag kände något i magen igår, kanske va de bebis! Längtar tills det garanterat e bebisen som känns
Om möjligt kommer vi att ha skötbordet i badrummet o i värsta fall tvättstugan om de inte får plats i badrummet
Dessa ligamentsmärtor gör det svårt att sova och att koncentrera sig på jobbet. Känns väldigt mycket nu (vecka 14, går in i 15 på torsdag). Hoppas de lugnar sig snart ;)