BF januari 2014
Jag vet faktiskt inte, fick brev om att börja i vecka 20. Tänkte fråga min BM när jag träffar henne om 2 veckor. Tyckte också det var konstigt att jag skulle vänta. Tänkte att om allt ser bra ut på tisdag ska jag börja med dem innan
Jag vet faktiskt inte, fick brev om att börja i vecka 20. Tänkte fråga min BM när jag träffar henne om 2 veckor. Tyckte också det var konstigt att jag skulle vänta. Tänkte att om allt ser bra ut på tisdag ska jag börja med dem innan
Hoppas de e en bebis som kanske gömde sig!
Va bra att de gick bra kramardig!
Själv e jag supernervös inför morgondagens ul! Håll tummarna att allt ser bra ut! Skönt att titta efter nu när jag snart går över o vecka 13 (12+5)
Nu kan jag andas ut, var på tidigt ul och allt såg jättebra ut! Såg ett fint hjärta som slog och en bebis som knappt kunde vara stilla. :D <3
Jag blev flyttad en hel vecka fram på ul idag, trodde 11+5 och hon mätte 12+5. Ska bli roligt att se vad RUL säger (och vilken datum det blir sen) :D
Ja de va skönt att bli flyttad från precis innan vecka 12 e över tills jag e i vecka 13+0 imorgon! :D
Goaround: Ja va roligt! Jag ser lite gravid ut tycker jag, magen har växt till sig lite den senaste tiden. Du kan se bild från igår på min blogg tvablitre.blogg.se
Roligt att fela datum med någon :)
K87: Jag känner mig gravid men mår inte dåligt längre, de e förändringar i de jag känner dock. Illamåendet är nästan helt borta (kommer tillbaka till o från dock) men känsligheten för lukter e kvar. Tröttheten e lugnare o kommer senare på kvällen än tidigare. De e inte så att du känner det annorlunda helt enkelt o tänker mer på de klassiska symtomen?
Är det någon av er som har huvudvärk? Jag har det varje dag o de blir värre ju längre på dagen som går, oavsett om jag jobbat eller varit ledig. Läste att de kunde bero på ökade blodmängden men de e himla jobbigt att ha så ont hela tiden. Vill absolut inte ta tabletter heller mot de :(
Molvärk till och från här också, men med tanke på hur mycket livmodern växer vore det nästan konstigt annars! Vecka 14 här också idag, enligt vissa appar e de sista veckan i trimeter 1 men jag vet inte riktigt vad man ska lita på :)