BF januari 2014
Jag ska också och förhoppningsvis höra hjärtslag när min BM e tillbaka från semestern. Hon varnade att det kunde bra svårt att hitta ibland men jag hoppas. 3 veckor kvar.
Jag ska också och förhoppningsvis höra hjärtslag när min BM e tillbaka från semestern. Hon varnade att det kunde bra svårt att hitta ibland men jag hoppas. 3 veckor kvar.
Jag kör legins o de e underbart för dem kan man ha under magen :)
Min BM sa att de kan vara svårt att hitta bebisen tidigt om den kanske sitter lite längre ner i livmodern o blygdbenet sitter ivägen. Men e du orolig nog så åk in med "smärtor" så måste de titta
Jag vet inte hur din BM har det men där jag går finns inget ultraljud alls tyvärr så de kan bara hänvisa till KK om man behöver akut UL
Jag har haft samma problem med en annan app, då ändrade jag bara datum igen o de rättade till sig. Irriterande om den e fel
Oj vilken dag... Mådde dåligt igår och sämre idag, jag som trodde att det börjat vända?! Aja, de e ju bra tecken att må dåligt om inget annat.
Vecka 11 (10+2) idag.
Min vanliga frukost berstår av Kellogs Sepcial K redberries (eller haselnut and fruit) och A-fil. Idag när de e söndag lyxade vi till det med en frukostfralla med ost =D

Det beror nog på var du går, på min BMM finns inte ultraljud tyvärr..
Är så avis på alla er som får KUB!