• c4trin

BF januari 2014

Jag ska också och förhoppningsvis höra hjärtslag när min BM e tillbaka från semestern. Hon varnade att det kunde bra svårt att hitta ibland men jag hoppas. 3 veckor kvar.

• c4trin

Jag kör legins o de e underbart för dem kan man ha under magen :)

Min BM sa att de kan vara svårt att hitta bebisen tidigt om den kanske sitter lite längre ner i livmodern o blygdbenet sitter ivägen. Men e du orolig nog så åk in med "smärtor" så måste de titta

• c4trin

Jag vet inte hur din BM har det men där jag går finns inget ultraljud alls tyvärr så de kan bara hänvisa till KK om man behöver akut UL

• c4trin

Jag har haft samma problem med en annan app, då ändrade jag bara datum igen o de rättade till sig. Irriterande om den e fel

• c4trin
    Siran skrev 2013-06-28 15:08:53 följande:
    Åh fick se en liten krabat med tickande hjärta på vul. Vilken lättnad :)
    popcornplaya skrev 2013-06-28 16:24:55 följande:
    Var en sprallig bebis på kub ul idag :) underbart!!!

Vad underbart! Grattis till er, härligt med friska o fina bebisar :D
  • c4trin

Oj vilken dag... Mådde dåligt igår och sämre idag, jag som trodde att det börjat vända?! Aja, de e ju bra tecken att må dåligt om inget annat.

Vecka 11 (10+2) idag. 

• c4trin

Min vanliga frukost berstår av Kellogs Sepcial K redberries (eller haselnut and fruit) och A-fil. Idag när de e söndag lyxade vi till det med en frukostfralla med ost =D

• c4trin

Tokfrans skrev 2013-06-30 13:21:29 följande:
    Lite små nojig här.

Mitt illamående har avtagit efter flera veckors konstant illamående på morgonen, knappt nån molvärk alls samt brösten ömmar inte så mycket längre. Missfall på g eller vad händer? Förvånad
    skrev 2013-06-30 12:04:16 följande:
    Hoppar in här. Är i v 11 (10+1)

Har mått väldigt illa samt varit extremt trött. Nu är allt detta som bortblåst och då kommer tvivlet, är jag verkligen gravid.
    Hej tjejer!
    Jag hade det så för några dagar sedan, jag mådde bra. Detta höll i ca 2 dagar och sedan kom alla symtom tillbaka deluxstil och jag har mått konstigt 2 ½ dygn non stop istället.. Men det ska ju börja avta snart för dig 84Johanna, är inte säker på vilken vecka du e i Tokfrans men det är någon vecka innan om jag minns rätt? Jag förstår att ni oroar er men jag tror också det är normalt när man närmar sig de sk. spökveckorna.  
  • c4trin

Det beror nog på var du går, på min BMM finns inte ultraljud tyvärr..

Svar på tråden BF januari 2014