BF januari 2014
Drömmarna verkar ha kommit för att stanna redan, hoppas de bara e övergående. Iaf har de senaste nätterna fyllts av läskiga eller bara allmänt röriga/stressiga, vaknar ofta av dem. Tur man har ett lugnt jobb så man överlever ;)
Drömmarna verkar ha kommit för att stanna redan, hoppas de bara e övergående. Iaf har de senaste nätterna fyllts av läskiga eller bara allmänt röriga/stressiga, vaknar ofta av dem. Tur man har ett lugnt jobb så man överlever ;)
Någon annan som har fått yrsel? Jag har nu i flera dagar varit yr till o från, otroligt jobbigt måste jag säga. Dessutom illamående på de, ingen superrolig kombination. :P
Jag har en bekant som gjorde ul 1 gång i veckan på grund av delad navelsträng på tvillingar o hon fick friska o fina barn!

Förra gången vi plusade (slutade i MA) berättade vi för svärföräldrarna och sa att de inte fick berätta för någon. De berättade dock för alla möjliga som sen kom o frågade hela tiden när vi pårecis förlorat bebisen. Denna gången får de inte veta förrän vi vill att de ska kunna komma ut har vi bestämt oss för. Man vill inte att de ska komma ut innan man själv berättar de och absolut inte att svärföräldrarnas vänner som man inte ens känner ska komma o fråga o tycka en massa, nej usch!
Min moster har fått veta det redan, när vi träffade henne veckan innan plus sa hon att hon trodde de va bebis i magen. Skickade ett mess med bilden på testet några dagar efter vi tagit de =) Kommer även att berätta för min bästa vän ofc! O på jobben e de väl snart dags att säga något också för jag börjar må ganska mysko nu.. Går in i vecka 7 imorgon.
I Skåne e de RUL ca vecka 18-20 och inget annat om det inte anses finnas någon medicinsk anledning. Jag ska till BM på torsdag och HOPPAS på att kunna prata mig till ett KUB, annars får vi själva betala för de helt enkelt o kolla läget i vecka 12 :)
Välkommen vecka 7!
Du har rätt till att få ut din journal 1 gång om året men de flesta är snälla o ger ut iaf. Skriv en fullmakt (går bra för hand) o ta med den så blir de säkert inga problem alls (jobbar med sånt) :)
Jag har hört att man bör äta Riksteatern de första månaderna men att det absolut inte är dåligt om man fortsätter efter vecka 12. Angående fisk e de vitaminer gjorda på fiskleverolja man inte ska äta, de på fiskolja e bra. Alla gifter fastnar ju i levern på firren. Jag fick rekommendationen om vitaminer på fiskolja eftersom jag inte äter fisk 2-3 ggr/vecka.
Haha Riksteatern... Menar såklart folsyra, hur sjutton ändrade den de till DE??? Haha