BF januari 2014
Oj mobilen tog bort mina meningsuppdelningar :S
Oj mobilen tog bort mina meningsuppdelningar :S
Kontakta din vårdcentral e mitt tips
Vid svamp ska du använda Canesten och inte Pevaryl när du e gravid. Jag har precis lyckats bli av med en omgång själv o lider ned dig, de e förjävligt :(
Okej de står att man inte ska använda Pevaryl i bipackssedeln om man inte bedömer att problemen bedöms överskrida problemen. Men de e okej i trimester 1. Canesten kan man använda hela tiden :) Ville bara tipsa alla att tänka på de Men gyn vet nog vad de gör de e jag säker på :)
Ja ultraljud var en fantastisk upplevelse, gjorde ett tidigt vid 12+5. Bebis var stilla några sekunder och sedan började liten vifta och till och med flytta sig ur bild. Längtar så tills RUL om 3,5 vecka ♡
Stramade o stickningar känner jag också, magen känns liksom för kort ibland. Men den växer så de e säkerligen därför
Vi har också tankarna att bebisen får komma när den vill, vi hoppas bara vi kommer över 12-slaget på nyår så bebis blir först med allt och inte sist! Men i slutändan e de ingenting vi kan bestämma tyvärr, hade varit skönt att själv kunna välja dag o allt ;)
Jag tänker på att de e nästan ett helt år yngre än många födda samma år när de börjar skolan, jag e född sent på året och har haft svårt i skolan i början, efter man blivit typ 15 spelar det ingen roll. Men blir de december så blir det :)
Jag har KANSKE känt n¨got litet någon gång, men e inte alls säker på att de e bebisen (vecka 16). Men jag tänker att om det blir starkare och mer ofta e de bebisen, annars kommer det nog ganska snart. Längtar dock efter det väldigt mycket!