• c4trin

BF januari 2014

Haha så trög jag e! Sitter här o känner mig lite illamående, så tänker jag de kanske inte va så bra mat vi åt igår. Ofta de skulle bero på maten o inte bebis ;)

• c4trin

Vi har under åren köpt enstaka saker, bara för de finns risk att de inte finns bör de e dra annars. Men de e bara flicksaker så blir de en pojke blir de helt enkelt gåvor till någon annan eller se vad nästa blir ;)

Vi köpte världens sötaste Hello Kitty solhatt! Såg den på vår bröllopsresa på en liten flicka o letade i 1,5 år innan vi hittade en i affär. När vi väl hittade den sen kunde vi inte låta bli att köpa ju!!

• c4trin

Jag ÄLSKAR Hello Kitty, hon e så söt! O såklart e rosa min favoritfärg :P E flickig som bara den kan jag berätta ;)

• c4trin

Det sägs väl att kroppen känner igen vad som ska hända o magen/livmodern kan växa snabbare som jag förstår det.

Malimari skrev 2013-05-28 18:57:33 följande:
    Däremot känner jag redan av, vad jag tror är, smärta från ligament. Vid sidorna av livmodern liksom, så "bränner" det till när jag reser mig fort eller rör mig hastigt i sidled osv. Men livmodern växer väl snabbare andra gången antar jag...

• c4trin

Oj vad jag är öm, ångrar att jag inte tog sport-BH idag istället för vanlig. Blir mer o mer varje dag. Lutar åt att ta en sån imorgon!

Hungrig non stopp känner jag igen, e också de. Sen känner jag illamående blandat med hunger, förvirrande känsla ;)
    Hur sjutton ska man kunna äta samma mängd son vanligt när man alltid e hungrig?? Men jag kan iof inte äta så mycket varje gång.

• c4trin

Jag äter mycket rågrut delad i kuddar mellan måltiderna. Har faktiskt funderat på att köpa morötter o ha med stavar i väskan. Men jag kräker inte iallafall, inte ännu, så de e jag glad för :)

• c4trin

Ska till Liseberg i augusti också med några vänner o e i funderingen på hur mycket man vågar åka. De står iaf där vilka som avråddes för gravida att åka. Borde väl vara så på Gtönalund också? Känner på mig att de blir "mes" karuseller för min del i år ;)

Men tror att man får välja lite efter hur man mår/vad man orkar men med vissa rekommendationer att låta bli.

• c4trin

Var på hälsosamtal hos BM idag! Fick Samma underbara BM som vi hade förra gången. :D Vecka 7 sa hon också.

Hon sa att blödningar/spottings fram till v 7 var ofarliga men jag har inte haft några som tur e. Ni som har de håller jag tummarna för!!

Svar på tråden BF januari 2014