BF januari 2014
Jag berättade för chefen i vecka 9 tror jag, sen har vissa utvalda arbetskompisar fått veta vecka 12 och de andra nu denna veckan o framåt efterhand som det kommer upp :)
Jag berättade för chefen i vecka 9 tror jag, sen har vissa utvalda arbetskompisar fått veta vecka 12 och de andra nu denna veckan o framåt efterhand som det kommer upp :)
Jag ska till BM nästa vecka o lyssna. Hon sa att de inte e säkert att hon kan hitta dock. Jag vet via UL att bebis sitter högt upp i livmodern så jag hoppas att de innebär att det blir lättare att hitta hjärtljudet :)
Jag fick en burk ACO på inskrivningen o då hade jag precis köpt nya själv. Då sa BM att de går ju ändå åt alla så jag antog att jag skulle ta dem hela tiden (vilket jag redan tänkt sedan innan också). Bebisen behöver väl vitaminer hela tiden, det kanske e extra viktigt fram till vecka 12?
De med namn kan vara svårt, vi e också överens om pojknamn men inte flicknamn... Men än e inte den diskussionen över, hoppas jag får som jag vill med någon av flicknamnen :D
4 veckor till vårt RUL o längtar så! Imorgon ska vi till BM på besök för att bland annat lyssna på hjärtljud, så spännande!!!
Jag e i vecka 16 imorgon o har gått upp ett halvt kilo ännu, 0,5-2,5 kg e normalt i denna veckan har jag läst. De e klart olika från graviditet till graviditet. Tid för RUL fick vi redan på inskrivningen faktiskt, 4 veckor kvar igår! :) Var dock o lyssnade på hjärtat hos BM idag, vilken underbar upplevelse!! Älskade lilla bebis ♥ Personligen trivs jag med att vara gravid, men försök att prata med någon om det om du känner dig olycklig! Det finns människor som kan detta och du är säkerligen inte ensam om det.