BF januari 2014
Vi vill absolut veta om de går! Det blir ju en överraskning oavsett om man får veta då eller när liten föds :) Har också mina aningar men e långt ifrån säker ;)
Vi vill absolut veta om de går! Det blir ju en överraskning oavsett om man får veta då eller när liten föds :) Har också mina aningar men e långt ifrån säker ;)
Härligt att de gick bra!! Helt underbart!!
Jag har också hört eller läst att illamåendet o luktkänsligheten är så man inte ska äta giftiga eller rutten/dålig mat
Var på mitt hälsosamtal idag. De e (iaf där jag går) information till föräldrarna, hon frpågar om man röker, dricker o så. Tips om mat, motion och sånt. Sen fick vi en plan på när vi ska göra vad o i vilka veckor man ska dit osv. Nästa gång jag ska dit blir de mer prover o diskussion om ärftliga sjukdomar osv.
Det känns bra när man pratar med de som kan sakerna och får ställa sina frågor osv. Tips e att skriva ner vad man undrar över innan för de e så mycket info när man väl e där att de e lätt att glömma. Lycka till imorgon =)
Håller tummarna för att allt ordnar sig!
Jag kommer också attt ta en paus från tråden då jag lätt blir orolig. Jag önskar alla lycka till o jag kommer tillbaka om några veckor om allt gått bra för mig.
Här får man bara KUB om man e över 33 eller om de e speciella anledningar, alltså får inte vi andra utan får köpa tidigt UL privat
Inskrivning på BM idag och det känns superbra! Hon e såå trevlig och bra :D
Vi fick en tid att komma o lyssna på hjärtat i vecka 14 när hon e tillbaka från sin semester, känns skönt! Dessutom fick vi tid för RUL i vecka 18 och en liten goodiebag med b.la vitaminer, tidning, vårservetter, olja och duschscrub =D Alltid trevligt med lite sånna, typiskt dock att jag precis köpt likadana vitaminer för dyra pengar ;) Men som hon sa: De går åt.