• c4trin

BF januari 2014

Vi vill absolut veta om de går! Det blir ju en överraskning oavsett om man får veta då eller när liten föds :) Har också mina aningar men e långt ifrån säker ;)

• c4trin

Jag har också hört eller läst att illamåendet o luktkänsligheten är så man inte ska äta giftiga eller rutten/dålig mat

• c4trin

Var på mitt hälsosamtal idag. De e (iaf där jag går) information till föräldrarna, hon frpågar om man röker, dricker o så. Tips om mat, motion och sånt. Sen fick vi en plan på när vi ska göra vad o i vilka veckor man ska dit osv. Nästa gång jag ska dit blir de mer prover o diskussion om ärftliga sjukdomar osv.

Det känns bra när man pratar med de som kan sakerna och får ställa sina frågor osv. Tips e att skriva ner vad man undrar över innan för de e så mycket info när man väl e där att de e lätt att glömma. Lycka till imorgon =)

• c4trin

Jag kommer också attt ta en paus från tråden då jag lätt blir orolig. Jag önskar alla lycka till o jag kommer tillbaka om några veckor om allt gått bra för mig.

• c4trin

Här får man bara KUB om man e över 33 eller om de e speciella anledningar, alltså får inte vi andra utan får köpa tidigt UL privat

• c4trin
    debbie85: Kan du inte göra ett "tidigt ultraljud" istället? Då kostar det "bara" 1000 kr på de ställen jag sett i Skåne. Där får du ju se bebisen o de ser om allt ser bra ut osv. Eller du behöver ha just ett KUB? Bara en fundering!
  • c4trin

Inskrivning på BM idag och det känns superbra! Hon e såå trevlig och bra :D

Vi fick en tid att komma o lyssna på hjärtat i vecka 14 när hon e tillbaka från sin semester, känns skönt! Dessutom fick vi tid för RUL i vecka 18 och en liten goodiebag med b.la vitaminer, tidning, vårservetter, olja och duschscrub =D   Alltid trevligt med lite sånna, typiskt dock att jag precis köpt likadana vitaminer för dyra pengar ;) Men som hon sa: De går åt.

• c4trin
    LeaveMeAlone skrev 2013-06-20 11:04:34 följande:
    Trevligt att få sånt, det fick inte jag från min BM.  Det är skönt att ha någon man trivs med dock tycker jag. Visst att man inte är där så jättemycket men jag vill helst gå till någon jag tycker är trevlig och lätt att prata med. 
    Vad fick du för vitaminer? 

ACO gravid fick jag. La upp en bild på paketet i bildtråden! Ja att ha någon man trivs med är verkligen superviktigt!
Svar på tråden BF januari 2014