BF januari 2014
Bara för att jag igår sa att jag inte hade mage så har jag såklart fått lite idag. Byxorna blev väldigt tajta efter maten :P
Bara för att jag igår sa att jag inte hade mage så har jag såklart fått lite idag. Byxorna blev väldigt tajta efter maten :P
Herregud,vad denna graviditet fått mig att svettas! Förra gången frös jag mitt i sommaren. Nu går ja runt och är plaskvåt av svett hela tiden.
Dammsög nyss vår lilla trea och kan nu vrida ur mig! Igår cyklade vi den lilla biten bort till macken och köpte glass i sommarvärmen,jag såg lagom fräsch ut.
Undrar om jag ska gå hela denna graviditet och ständigt vara röd som en tomat av värmen och svettas floder...
Mitt illamående är som bortblåst. Lite oroande,men jag har bestämt mig för att inte oroa mig för mycket utan njuta av att må bra.
Jag är också jättehungrig. En timme efter middagen vill jag gå en räd i kylskåpet igen. Mitt sockersug är inte lika starkt längre som tur är. Förra graviditeten var jag bara sugen på nyttigheter,nu är det tvärtom ;)
Här fick jag för att jag sa att jag inte mådde illa längre. Nu ligger jag fortfarande vaken och känner mig sjösjuk. Tur att sambon är pappaledig!