BF januari 2014
Nu mår jag hur bra som helst och vräker i mig middagen så det kommer och går som det vill.
Nu mår jag hur bra som helst och vräker i mig middagen så det kommer och går som det vill.
Förra gången var jag bergis på att det skulle bli en tjej och det blev det ju.
Nu börjar det kännas som det är en kille denna gång,men jag är inte säker alls,men ack så nyfiken!
Men vi ska inte kolla kön denna gången heller så får vänta till Januari. Gillar överraskningar.
Här syns ingen mage till heller. Förra gången blev jag stor direkt och växte det mesta innan vecka.25. Sen var det mest livmodern som växte och inte jag.
Trodde att jag skulle bli stor direkt även denna gång,men tydligen inte. Inte ens svullet. Men jag känner att livmodern har blivit väldigt stor och oroar mig lite att det är tvillingar som vi har i släkten.
SKa jag vara ärlig så är jag inte så pigg på att få mage än heller.
Förra gången ville jag ha mage direkt(och fick det),den graviditeten var planerad och efterlängtad,jag ville att alla skulle se att jag är gravid.
Denna graviditeten kom som en stor överraskning och jag har inte helt förlikat mig med tanken på att jag är gravid. Lyckokänslorna börjar komma mer och mer,men fortfarande kan jag få panik och undra vad vi håller på med.
Vill inte att folk ska se att jag är gravid än,vill inte att de ska gratulera för jag är inte riktigt redo att vara stolt över magen än.