• fluu

BF januari 2014

sunnydays skrev 2013-05-15 20:33:17 följande:
    nej va jobbig. hoppas du får må bättre resten av tden
    Det hoppas jag med. Solig Nu mår jag hur bra som helst och vräker i mig middagen så det kommer och går som det vill.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Förra gången var jag bergis på att det skulle bli en tjej och det blev det ju.
    Nu börjar det kännas som det är en kille denna gång,men jag är inte säker alls,men ack så nyfiken!

Men vi ska inte kolla kön denna gången heller så får vänta till Januari. Gillar överraskningar.

• fluu

Här syns ingen mage till heller. Förra gången blev jag stor direkt och växte det mesta innan vecka.25. Sen var det mest livmodern som växte och inte jag.
    Trodde att jag skulle bli stor direkt även denna gång,men tydligen inte. Inte ens svullet. Men jag känner att livmodern har blivit väldigt stor och oroar mig lite att det är tvillingar som vi har i släkten.

• fluu
    Trollbarnet skrev 2013-05-16 23:02:18 följande:
    Någon annan som är ett hormontroll från helvetets eldar? ;)
    *Räcker upp handen*  Tror jag har skällt ut sambon 5-6 gånger idag,han är härdad... 

Det hjälper inte heller att dottern har kommit i en tidig trotsålder.
  • fluu

SKa jag vara ärlig så är jag inte så pigg på att få mage än heller. 
    Förra gången ville jag ha mage direkt(och fick det),den graviditeten var planerad och efterlängtad,jag ville att alla skulle se att jag är gravid.
    Denna graviditeten kom som en stor överraskning och jag har inte helt förlikat mig med tanken på att jag är gravid. Lyckokänslorna börjar komma mer och mer,men fortfarande kan jag få panik och undra vad vi håller på med.
    Vill inte att folk ska se att jag är gravid än,vill inte att de ska gratulera för jag är inte riktigt redo att vara stolt över magen än.

• fluu
    Trollbarnet skrev 2013-05-16 23:58:44 följande:

Haha samma här! Han kom hem igår från arbetsturen och jag fick hälsningen "hej mitt älskade lilla hormonmonster" och ja, han har ju rätt. Tänder till över minsta lilla, dock endast på honom, ingen annan har ännu blivit drabbad i min närhet! ;)
    Jag tar ut allt på sambon,han väntar ju också barn ;) Och sen för att inte(jo,det har hänt..) ta ut det på dottern.
  • fluu
    Trollbarnet skrev 2013-05-17 01:02:26 följande:
    Jag tror att det kan vara rätt lätt att hamna i skottlinjen för man har ju verkligen ingen kontroll över känslorna.. Pendlar mellan att vilja gråta, skrika, vara förbannad och skratta mitt i allt. Psykfall är man, helt enkelt!

Tycker inte att detta är en normal svullnad så tidigt. Tycker att det är fruktansvärt läskigt och börjar misstänka minst trillingar!!!!! Sen att _HELA_ magen är svullen gör att jag rör mig som ett kylskåp med mina 50 kg.
    Jag trodde med det var tvillingar sist,men dottern låg bara långt fram.
  • fluu
    Magda85 skrev 2013-05-17 13:54:37 följande:
    Från vilken ålder är det dom erbjuder kub? Har helt glömt bort det där... Vet att vi bm frågat lite hur vi tänker kring ett sådant när vi väntat dom två barnen vi har men tyckt att eftersom jag då var så ung så tyckte hon inte det fanns någon egentlig anledning
    Nu erbjuds alla här,men innan var det 40-års gräns tror jag. Brukar vara 35-40.
  • fluu
    Nathis skrev 2013-05-17 16:21:01 följande:
    Hej, Jag plussade igår så tänkte hänga med er här om det e okejGlad
    Välkommen,lägg gärna till dig i BF-listan som finns någon sida bak.
  • fluu
    Susanne1975 skrev 2013-05-17 19:24:48 följande:
    Jag har sedan igår och sedan vi hade sex här hemma. Mår riktigt dåligt ibland och befarar det värsta. Försöker tro att det ska gå bra men emellanåt blir jag bara så rädd och ledsen. Jag har erfarenhet av ett MA och ett MF. Är nu i v.5+2. 
    Just efter sex är det vanligt att slemhinnorna blir irriterade och småblöder lite. Brukar inte vara farligt alls Solig
Svar på tråden BF januari 2014