• fluu

BF januari 2014

Flikkan skrev 2013-05-29 21:41:13 följande:

Är rätt säker det svider och jag blöder för att jag är så öm, det skaver. Började för 3 dagar sedan utan symptom men den typiska kesoflytningen :( Får höra av mig till BM! Hur använder man canesten?
    Låter som svamp ja. Du kan ju alltid höra med BM först.
    Canestens finns i två varianter(vad jag sett). Ena är tre vaginaltabletter som tas en varje dag. Andra varianten är en stor vaginaltablett och salva. Dock tyckte min BM att man skulle undvika salvan under graviditet då den kunde torka ut slemhinnorna ännu mer.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Flikkan skrev 2013-05-29 21:47:42 följande:

Ok då ringer jag imorgon! :) Vet du om vit sparris kan göra att mitt urin luktar ägg riktigt äckligt!
    Har hört att sparris kan ge flytningar som luktar annorlunda,men om det påverkar urin vet jag inte.   
  • fluu

Har nog fått mf igen,det känns som sist. Ska försöka få en tid på gyn under dagen...

• fluu

Haft ont och blött i natt. Och igår glömde jag ta min viktiga medicin och hade noll symptom.
    Ska på VUL vid ett.

• fluu

Allt såg fint ut på vul,de hade ingen aning om varför jag blött och haft ont. Får göra ett nytt vul om det händer igen.

Fick även bekräftat att det är ett barn så nu slipper jag noja över att det är två.

• fluu
    Mymemlan skrev 2013-05-30 14:51:17 följande:
    Gud så skönt, har tänkt på dig under dagen! Grattis till att iaf ha fått se bebbe, även om det var under oroliga omständigheter. Hur långt gången var du? 
    Tack :) Blev tillbakaflyttad till 7+0 (trodde jag var 8+4). Sist blev jag med tillbakaflyttad flera veckor,men dottern föddes ändå på datumet för den första uträkningen så jag vet inte jag. Vi får ju väldigt små bebisar i vår släkt så det kanske beror på det.
  • fluu

Nu ska vi ut och fora att allt gått bra!

Kramar på er!

• fluu

Usch,blöder nu igen,men vi såg ju ett tickande hjärta. Undrar vad det beror på * orolig*

• fluu

Har blött både rosa,rött och levrat blod.

Läkaren sa att hon inte alls kunde se varför jag blödde. Allt såg normalt ut. Hon kollade jättenoga och undersökte även äggstockarna.
    Om jag fortfarande blöder imorgon ska jag ringa min BM och kolla hur länge/mycket jag kan blöda innan jag måste på koll igen. Har ju lite ont samtidigt med.

• fluu
    Ofeigur skrev 2013-05-30 21:12:07 följande:
    Började blöda idag och det blev ett ma som jag förstod. Det var min 8e graviditet varav två blivit barn. Nu får vi se hur vi gör. Om vi fortsätter eller om vi njuter av de barn vi har och fokuserar på annat i livet. Kroppen tar stryk och spyket får sig en omgång varje gång man får ett mf. Känns bara tomt nu. Vi får fundera på det ett tag så får vi se. Lycka till alla andra med era små underverk!=)
    Vad tråkigt! Hoppas ni kan komma fram till ett bra beslut.
  • fluu

Blött som en ordentlig mens i natt. Vad är det här liksom?! Igår var jag så lugnad,men nu har jag åter panik!

• fluu

NU är det störtblödning och har varit i några timmar. Svimmade av smärtan innan så jag ska in på akuten vid ett.
    Vill bara att det ska vara över,detta är värre än förlossningen.

• fluu

Allt kom ut redan innan vi hunnit till akuten så nu har jag inte ont längre. Hjärtat slog igår så det måste hänt något i natt,önskar att det hänt igår så jag slapp se en levande bebis först.

• fluu

Tack för er omtanke <3
    Får se om vi försöker igen nu. Det var ju egentligen inte tänkt med syskon nu. Ska vänta 2-3 månader innan vi bestämmer oss så att det inte bara är hormoner eller sorgen som talar.

Kramar.

Svar på tråden BF januari 2014