BF januari 2014
Dessa karlar lär nog få stå ut med ett och annat ;)
Jag är ganska moody i vandliga fall med så sambon är ganska bra på att hantera utbrott,men den här graviditeten verkar vara något alldeles speciellt ;)
Gud.Vad.Jag.Mår.Illa.
Mår illa jämt och det blir mycket värre så fort jag äter. Önskar att jag kunde ta en tablett så jag får i mig allt jag behöver och slapp äta.
Vi har ju kvar alla kläder sen dottern och hon var inget kräkbarn så nästan alla kläderna är som nya. Behöver nog egentligen inte köpa några nya kläder alls,men lite får det bli för skojs skull.
Nu när det inte är mycket som behöver köpas känner jag att jag kan shoppa loss bland mina favvomärken,danska ganska dyra märken,men det kan det vara värt.
Älskar Katvig,Småfolk,Me& I,Ej sikke lej,oapip och sånt. Färgglatt!
Som vanligt kommer vi säkert få en hel del kläder med,men mycket av det ger vi bort. Min pappa är konsekvent och köper bara sådant HAN vill att vi ska klä dotter i även om han vet att Vi absolut inte vill klä våra barn som han tycker.
Gud,syskonvagn är mitt stora bekymmer. I början kommer den nog behövas,men inte så värst länge. Är det ens värt att köpa då. Vi har egentligen inte plats för den och måste sälja en av våra vagnar och vi kan inte bestämma vilken,de är väldigt olika och kompleterar varandra bra.
Smidigast hade nog varit ståbräda på en enkelvagn när bebisen åker vagn och att ha dottern i vagnen och bebisen i sjal ibland.
Vill dessutom kunna ha båda barnen vända mot mig och det verkar man inte kunna på så många modeller.
Vecka 9 och väldigt illamående. Har skaffar sea-band nu med. Funkar rätt bra i kombination med legigan.
Har nog också blivit lite mer svullen. På nätterna ser jag till och med ut att vänta tvillinga(en stor noja!).