BF januari 2014
Va bra att det finns för dig sen och hoppas dom är sköna :)
V.12 i måndag och det känns bra för nu vet alla. Lite läskigt också men så är det.
Jag träffade en kompis igår som jag inte träffade på länge. När hon kom så sa hon direkt men gud va fin du är i håret. Och jag säger mja mjo jag vill ju färga det men vågar inte riktigt än, och hinner inte säga klart då hon frågar om jag är gravid. Ja det är jag ju men var egentligen inte därför jag inte våga färga utan jag vet inte vilken färg jag ska ha :P
Kramar dig- Hoppas verkligen att det inte är någon fara. Kram
Jag går idag in i v.13 vilket känns skönare för nu har jag iaf nått en milstolpe
Står olika när man går in i andra trimestern
Jag har haft ont i huvudet senaste veckan. Känns som att en förkylning är på gång men jag hoppas verkligen inte det. Inga tabletter för mig
Jag har också alltid haft molvärk. Men står olika på olika sidor om när första trimestern är slut. Jag har läst när man går in i vecka 13
Jag har mått väldigt bra hela början av graviditeten men nu senaste veckan har illamående börjar smyga sig på och jag har fruktansvärd huvudvärk. Fler som har fått det såhär sent?
Kanske är stress som gör det för hade behövt semester nu men har två veckor kvar