• mariafii

BF januari 2014

Blårosa skrev 2013-06-26 09:47:19 följande:
    Haha men precis :) man försöker peppa sig själv när det blir gränsen till att det blir jobbigt, det är väl att försöka lägga det som rutin så det inte blir lika jobbigt :)

Varför kan man inte svara till dig mariafii som jag gjorde tidigare fast från mobilen? Eller ja allmänt kan man inte svara på samma sätt från mobilen än som från iPad/dator?

Tror mobilen är lite svårare. Du kan ju inte lägga upp bilder från mobil eller ipad.

Bra kämpat av oss att komma ut :)

Lycka till popcornplaya   
  • mariafii
    Oh baby skrev 2013-06-26 12:51:08 följande:

Jag var ute i förrgår och igår på 6 km rundor och igårkväll var jag Sååå trött i kroppen. Har haft kanske en veckas uppehåll pga brist på barnvakt, men att man tappar så mycket ork på en vecka :/ Idag är det iallafall ett pumppass som gäller. Känner mig piggare idag Solig Inskrivning idag och KUB på måndag, KUB:en är jag nervös inför...{#emotions_dlg.flower}

Bra jobbat :) Vill ut och jogga lite idag med men vi får se hur jag mår sen. Körde iaf lite styrketräning med mina vikter hemma imorse
  • mariafii
    Blårosa skrev 2013-06-26 16:47:51 följande:

Synd att det är så, bekvämt och göra som från, jo och idag är det såååååå skönt så blev en mil idag :) vi alla kan klappa oss själva på axeln och säga bra gjort hehe :)

Ja jag är sugen på att ut lite idag också. Fast jag är inte riktigt lika duktig som dig som gör milen :)
  • mariafii

Någon här som redan tänkt på bedövning vid förlossningen. Vissa här har ju redan barn hur gjorde ni eller ska göra?

• mariafii
    verkar skrev 2013-06-26 19:16:35 följande:
    JAG/VI SKA FÅ TVILLINGAR!!!! Jag är lite chockad, fick reda på det idag. Hon som gjorde ul, sa oj, sen blev hon tyst i några sekunder, sen sa hon titta det är tvillingar. Det var allså ett KUB test jag gjorde idag : -) kommer lämna blod imorgon pga när jag skulle ha gjort det mådde jag dårligt illamående+kräkningar att jag fick avboka. Så risbedömingen får jag sen. Jag fick en ny tid 5/7 för barnmorskan kunde inte mäta tvillingen B som var lite mindre än den andra skiljer 3 dagar stoleksmässigt. Vanligt tydligen Ingen i varesig min släkt eller sambons har fått tvillingar!!! Barnmorskan sa att det var var 80'de som är en tvilling graviditet.

Grattis :) hur känns det?
  • mariafii

Ja för frågan är ju vad som är bäst och vilka biverkningar som kommer om man tar sprutan

• mariafii

Igår kändes det som att det jobbade på där nere. Efter maten på jobbet så blev jag så uppsvullen att jag fick ont av mina jobbbyxor även fast dom är uppknäppta. Är nästan så jag känner att man borde börja använda mammabyxorna men känns så tidigt och då kommer ju magen synas bättre än nu.

Ofta känner jag mer i magen när jag jobbar då man stressar. Är så skönt när sambon lägger sin hand på magen det gör mig lite lugnare på något sätt :) Är i v.11 (10+4)  

• mariafii

Ja nu sitter mina mammabyxor på och jätte nervös nu för att åka och jobba då magen syns mycket tydligare nu. Vet inte heller hur det ska gå när byxorna hasar ner lite men skönare det än att dom sitter för hårt och får ont av det

• mariafii
    LeaveMeAlone skrev 2013-06-28 14:21:38 följande:
    Kan du inte ha något skärp i byxorna?

Nej tyvärr inte för på mitt företag är det någon smarting som sytt dessa byxor och egentligen bara klippt av ett par vanliga och sytt på sån där mudd som går över magen. Så då har dom klippt bort det där man sätter skärp. Undrar om det ens är en tjej som gjort det :P

Men var mycket skönt att ha dem istället för dom vanliga. Men ja när jag la 2 tunga telefoner i byxorna så kändes det som att jag gick med häng ;) Men nu syns det pytte lite att jag har mage iaf 
Svar på tråden BF januari 2014