• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Opappan

Jag gillar när spagettin och köttfärsåsen har fått stå i kylen ett dygn, det är som att smakerna blir bättre då:)
    särskilt om pastan är blandad med köttfärsåsen medan den ligger i kylen, för då drar pastat åt sig av smakerna mmm

Och jag gillar att äta spagetti o kötfärsås med naturell mild yoghurt:)

jag gillar brosket på kycklingen:) kan sitt ao gnaga i mig benbrosket, fast inte på restaurang, känner att det blir dåligt bordsskick då som inte är så trevligt på restaurang bland vänner:)

• Feltryck01

Jag har även dålig smak på tv-serier.. Desperate housewives, americas next top model, project runway, sex and the city blandat med simpsons och family guy... Förra säsongen tittade jag även på ensam mamma söker..

• Ernst Hugo
    MrsC74 skrev 2013-05-14 23:56:53 följande:
    Eurovision...

Meeeh, det är ju classy numera
    Opappan skrev 2013-05-14 23:56:57 följande:
    Jag gillar när spagettin och köttfärsåsen har fått stå i kylen ett dygn, det är som att smakerna blir bättre då:)
    särskilt om pastan är blandad med köttfärsåsen medan den ligger i kylen, för då drar pastat åt sig av smakerna mmm

Och jag gillar att äta spagetti o kötfärsås med naturell mild yoghurt:)

jag gillar brosket på kycklingen:) kan sitt ao gnaga i mig benbrosket, fast inte på restaurang, känner att det blir dåligt bordsskick då som inte är så trevligt på restaurang bland vänner:)
    I hear u {#emotions_dlg.flower}
    Feltryck01 skrev 2013-05-14 23:58:08 följande:
    Jag har även dålig smak på tv-serier.. Desperate housewives, americas next top model, project runway, sex and the city blandat med simpsons och family guy... Förra säsongen tittade jag även på ensam mamma söker..
    Men Simpsons och Family Guy är ju delvis satir, och det undrar jag om det kan vara dålig stil?!?

• Bubsan

Hmmm, svårt detta.

Kan inte komma på något såhär på rak arm, men håller med om champinjonerna, mycket godare o slänga burkchampinjoner i grytorna Tungan ute 

• Ernst Hugo
    KristenTjej84 skrev 2013-05-14 23:51:31 följande:
    Jag älskar såna där dammsugare:D vi har samma "dåliga smak" när det gäller det i alla fall:D

Jag äter dem inte ofta men när jag gör det så skall det vara med svart kaffe i tunt porslin och den skall ätas i två bett
  • Feltryck01

Simpsons och Family guy är askul!! Men i mina kretsar kan det ses som lite WT dock

Påtal om wt så älskar jag tatueringar, piercingar och mjukisbyxor är ett måste när man bara hänger hemma!

• KungligtSnygg

Jag älskar dammsugare men jag äter dem aldrig.

hm jag gillar att lyssna på musik från musikaler :D Gamla musikaler dock från typ 60-talet.
    jag gillar kärleksfilm. men oftast från 60-talet.
    (lol)

ehhhm...

hmm..nej jag kommer på lite fler kärleksfilmer jag gillar också. 
    jag har inte så jättedålig smak faktiskt... kommer inte på något mer. 
    när jag var liten tyckte jag om dansband.
    läser ibland skvallertidningar..

• KungligtSnygg

Ohh... jag kom på en.

jag funderar på att köpa en one piece.

en vit, gärna cremevit.

den vill jag klä på mig ren och fräsch efter joggingturen och duschen när jag ska äta något och vila lite.  

• Tealhawk

Vad är det för fel på dammsugare? ;___; Fast jag är ju iofs lite bonnig så det kanske förklarar saken.

These are not the droids you're looking for
  • Chocoholica

Gillar Eddie Meduza och dammsugare. Jag erkänner...

Svar på tråden Vår dåliga smak