• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Trailer trash TT

Jag har one piece,en chockrosa som jag gärna drar på mig på kvällen. Åker till affären i mjukisbyxor,har massa tatueringar och piercingar och ÄLSKAR damsugare

Manyok
  • Mandel
    Musik skrev 2013-05-14 23:49:52 följande:
    Har hängt för mycket på familjeliv  Rynkar på näsan
    Där är något som jag kan hålla med om!
    Har hängt här i princip sedan uppstarten för snart 10 år sedan och det måste bero på dålig smak, eller brist på bättre irritationskälla

Tycker dock att fl är lite som Ricki Lake som gick förr om åren. Nu står väl Jerry Springer för den formen av freakshow om det fortfarande produceras, men...
    Här kan man surfa runt och läsa om folks liv, leverne och funderingar. Mycket man läser får i alla falla mig att häpna över hur konstiga/korkade en hel del av befolkningen verkar vara i detta avlånga land och det gör att jag känner mig lite bättre.
    Så där konstig är inte jag  
    Inte sagt nu att alla måste göra och tycka som jag, men väldigt många verkar sakna takt och ton och normalt folkvett samt förmågan att ta ansvar för sina egna liv. 
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Queenie70

Ääälskar evighetsserien Glamour!

• puss

Jag hade en days of our lives-besatthet på gång för några år sen.

• Anton Chigurh

Jag gillar nämnda Eddie Meduza, så in i helvete, faktum är att han var en riktig bra sångare vilket lyser igenom i vissa låtar, men jag kanske gillar honom allra mest för att han gjorde musik om precis vad fan som föll honom in.

Vissa kallar det nog dålig smak, det gör inte jag, men jag tycker Veronica Palm är nåt så makalöst vacker.... 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tia F

Jag är en sucker för gamla soffor i barock stil och tyg med rosor på. Betyder dock inte att jag skulle få för mig att ha sådant tyg i mitt hem.

• Tia F
    Opappan skrev 2013-05-14 23:56:57 följande:
    Jag gillar när spagettin och köttfärsåsen har fått stå i kylen ett dygn, det är som att smakerna blir bättre då:)
    särskilt om pastan är blandad med köttfärsåsen medan den ligger i kylen, för då drar pastat åt sig av smakerna mmm

Och jag gillar att äta spagetti o kötfärsås med naturell mild yoghurt:)

jag gillar brosket på kycklingen:) kan sitt ao gnaga i mig benbrosket, fast inte på restaurang, känner att det blir dåligt bordsskick då som inte är så trevligt på restaurang bland vänner:)

Det är du och den där Anna Anka då  :P
Svar på tråden Vår dåliga smak