• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Flaminia
    Ernst Hugo skrev 2013-05-14 23:54:03 följande:

Men är det tacky?

Nja, lite bonnigt och lite dålig smak ? Skrattande själv då? vad är din grej?

Dammsugare bonnigt och dåligt smak? Det var något nytt för mig. Men det kanske är för att jag inte bor i Sverige och därför tycker att det är lite speciellt med typiskt svenska bakverk.
  • Flaminia
    Feltryck01 skrev 2013-05-14 23:50:35 följande:
    Jag gillar all sorts musik, men jag är fortfarande en sucker för samma musik jag lyssnade på när jag var fjorton-isch. Pinsamt!

Sen tycker jag bättre om konserverade champinjoner när det gäller allt förutom på grillspettet...

Jag gillar också burkchampinjoner till vissa rätter, bland annat omelett.
  • Anton Chigurh
    Flaminia skrev 2013-05-15 09:03:56 följande:

Dammsugare bonnigt och dåligt smak?      Det var något nytt för mig. Men det kanske är för att jag inte bor i Sverige och därför tycker att det är lite speciellt med typiskt svenska bakverk.
    Samma här, Dammsugare är väl inte största favoriten till fikat, men i brist på annat är den okej....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • A82

Min dåliga smak är dansband. Lasse Stefanz är min största.
    Och Hammerfall för att gå åt andra hållet.
    Totalt olika men fy så bra de är.
    Zoegas kaffe. De e grejer det!!!

• Chocoholica
    puss skrev 2013-05-15 09:04:29 följande:
    En gång värmde jag kaffe i micron.
    Herregud människa! Förvånad Har du ingen skam i kroppen?!? Flört
  • puss

Alltså jag FÖRSÖKER vara tacky, men det ligger inte för mig... Jag vill bara passa in

• puss

Den här då
    Ibland snyter jag mig i saker från tvättkorgen.
    Fast det är väl lite fel kategori kanske.

• UngSambo

Gillar att gå omkring med lite för mycket smink (tänk fjortisaktigt) och mysbyxor, så att alla piercingar och tatueringar syns. Verkligen så fjortis-wt det kan bli! Kan tilläggas att jag är vuxen men gör det bara någon enstaka gång ;)

• Petrol

Jag har en del fula hemmagjorda och för den delen självgjorda tatueringar, ett antal piercingar och gillar att pumpa pubertal 90-tals hiphop och dricka ljummen sofiero på balkongen om sommrarna.

Vann jag något?

Svar på tråden Vår dåliga smak