• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Skarpa

Jag älskar Abbas fiskbullar i hummersås. Och burkravioli. Men mest fiskbullarna.

Feed me cookies and I'm all yours ♥
  • Petrol
    Skarpa skrev 2013-05-15 10:13:21 följande:
    Jag älskar Abbas fiskbullar i hummersås. Och burkravioli. Men mest fiskbullarna.
    Burkravioli går inte av för hackor, äter man den direkt ur burken och värmer den ställd på spisplattan sparar man även vansinnigt mkt disk:)
  • Skarpa
    Petrol skrev 2013-05-15 10:19:29 följande:
    Burkravioli går inte av för hackor, äter man den direkt ur burken och värmer den ställd på spisplattan sparar man även vansinnigt mkt disk:)
    Det har jag inte testat, men med tanke på hur vårt kök ser ut nu pga renovering så låter det som en bra idé Tungan ute
    Feed me cookies and I'm all yours ♥
  • Dr Mupp

Idag lämnade jag ungarna på dagis iklädd svarta mjukisbyxor med pösknän, grön urtvättad T-shirt och rosa fejkfoppatofflor.  

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • tuzzla

Själv skjutsade jag kidzen till bussen i morgonrock och en vacker liten teskedsgummeknut i håret.
    ...fan va pinsamt om bilen passat på att paja

• Flaminia

Jag gillar McDonald's mjukglass, särskilt den med chokladtopping.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Ja, det finns väl brister där.

Jag gillar verkligen mcDonalds Cheeseburgare (med gurka ja...) och milkshake, jag har fortfarande inte stött på något som är gott på samma sätt även om jag ätit både god milkshake och goda cheeseburgare.

Feltryck01 skrev 2013-05-15 11:14:33 följande:
    Flam, den är ju asgod!

Jag kan dock erkänna att jag älskar vanilla coke..
    Äh, det är ju definitionen på god smak!

Jag älskar Dr Pepper, vanilla coke och cherry coke. Ingen aning vad de gjorde med svenska cherry coke dock, förmodligen blandade de in körsbärssmak....
    Hursomhelst blev det inte särskilt gott.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Tia F
    Dr Mupp skrev 2013-05-15 10:50:14 följande:
    Idag lämnade jag ungarna på dagis iklädd svarta mjukisbyxor med pösknän, grön urtvättad T-shirt och rosa fejkfoppatofflor.  

Å fy fan för pösknän alltså :D
  • A82
    Flaminia skrev 2013-05-15 11:13:28 följande:
    Jag gillar McDonald's mjukglass, särskilt den med chokladtopping.
    Deras mjukglass att doppa pommen i supergott
Svar på tråden Vår dåliga smak