• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • jesspett

Tyvärr är jag också en av dem som är kvar. BF +5 idag och inget dramatiskt verkar hända om man bortser från skitvädret ;) 

Grattis alla ni som fått era små!

• Sarilari83

Jag är också kvar. Beräknad den 30:e, på söndag alltså. Det är andra barnet för mig och första kom BF+6 så vi får väl se när denna "lilla" rackare behagar poppa ut!

Tänkte också passa på att fråga, är de någon som fått djävulska sendrag i ljumskarna mot slutet? De har jag! Det slår till som en blixt från klar himmel och drar ihop sig i ljumskarna som en brutal sendrag som går från 0 till 100! Känner mig lite muppig faktiskt när man är och handlar och helt plötsligt börjar åma mig o hoppa runt o stretcha. Känner hur folk stirrar och funderar om jag tänker föda på plats 
    Hade inte så med första barnet.

• tvetalan

Vem skulle man lägga till om man vill gå med i FB gruppen?! Har en massa babyfrågor och antar att det händer mer där :)

• Joma

Den 21/3 föddes vår lille prins, han vägde 3650g å va 49 cm lång :) Livet är komplett å vi älskar varje minut! Har inte varit här inne på hur länge som helst, Facebook-gruppen tar upp all tid :)

• majsa88

Lisa, LillsmurfanLisa

tvetalan skrev 2014-03-25 17:04:11 följande:
    Vem skulle man lägga till om man vill gå med i FB gruppen?! Har en massa babyfrågor och antar att det händer mer där :)

• Tinapina

Vad trist att alla försvinner iväg till FB-gruppen, inte många inlägg i vår bebistråd:( nåväl, då får jag gratulera alla nyblivna föräldrar och önska er all lycka till! Då försvinner jag från tråden.

• Heene
    tvetalan skrev 2014-03-25 17:04:11 följande:
    vem som helst som är med i gruppen kan lägga till nya. du måste bara bli vän med den som ska lägga till först =)
    lägg till mig, Helena Enegren, så hjälper jag gärna till =)
    Det finns en hel del läsning där kan jag meddela =)
  • tvetalan
    Heene skrev 2014-03-26 07:31:35 följande:
    vem som helst som är med i gruppen kan lägga till nya. du måste bara bli vän med den som ska lägga till först =)
    Har lagt till dig nu :)
  • tvetalan
    Heene skrev 2014-03-26 07:31:35 följande:
    Har lagt till dig nu :)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014