Förlåt, men jag måste verkligen få klaga lite...
Min hälsa är urkass just nu... Jag fick ju njurbäckeninflammation (ont på höger sida) för andra gången under graviditeten direkt efter jul. Så fort jag blev av med det blev jag dunderförkyld. Och när förkylningen börjar släppa så har jag börjat få ont på vänster sida. Om det blir njurbäckeninflammation igen vet jag fan inte vad jag gör, då lär dem få sätta igång förlossningen så fort de tycker att chanserna är stora för att bebis ska klara sig riktigt bra och må bra. Jag orkar seriöst inte mer smärta och besvär, det borde väl för fan räcka med att vara höggravid?!
Jag orkar ingenting just nu, har även järnbrist (ligger under 90) och vill helst sova hela dagarna. Otroligt känslig har jag blivit också. Ont i revbenen/bröstkorgen och känner igen mig i mycket av det ni skrivit om, bara det att jag inte orkat skriva eller svara.
Och jag har ju en sådan "tur" att jag inte har något jobb eller annat heltidsgöra så att jag kan ju faktiskt gå hemma mycket, men ändå är jag helt slut. Känns så fel att klaga när jag läser om hur vissa av er andra har det.. Men det är jobbigt med min fysiska ohälsa och samtidigt har jag ju nästan precis flyttat hemifrån, är väldigt ung och vill bara ha lugn och ro och kunna förbereda mig inför bebisens ankomst ordentligt. Det blir väl kanske inte lättare sedan med en bebis, men då slipper jag nog förhoppningsvis det som är jobbigt i kroppen nu.