Första barnet - BF Mars 2014
Är det fler som drömmer mardrömmar? Jag drömmer nästan varje natt nu å vaknar upp helt svettig av att jag gråter! Riktigt hemskt är de :(
Är det fler som drömmer mardrömmar? Jag drömmer nästan varje natt nu å vaknar upp helt svettig av att jag gråter! Riktigt hemskt är de :(
Nej usch de är hemskt! Oftast blir jag jagad av olika människor som alltid är ute efter att mörda mig med pistol eller kniv :/
De är ju långt ifrån alla som är aktiva i tråden om man kollar bf-listan - finns de nån kvar som är lika "sen" som mig :p Känns som de flesta är ganska mycke längre gångna än mig nämligen. Jag är i vecka 31 nu, 32 på lördag :)
Ja men då är jag inte ensam iaf :) Hoppas inte jag föder sist av alla bara, får sitta här å läsa om er första tid hemma å sen går jag säkert över 14 dagar :p
Vecka 34 idag. Har så jäkla ont i huvudet och känner mig helt sänkt...förkyld och matt och sjuk.. dessutom lite insomnia på det... Blev också stressad när jag läste en lista som nån skrivit på fl om vad man bör ha med sig till bb. Det var ett helt apotek och halva deras garderob och hem. Har de inte bröstpump på förlossningen om det skulle krångla?
V.32 idag. På väg upp till gekås en sista gång nu innan bäbis kommer :)
Jag känner honom lite överallt faktiskt, men har jag förstått dem på Emmas ultraljudklinik rätt så ligger han med rumpan på vänster sida å huvudet neråt! De gör så jävla ont rent ut sagt när han prickar revbenen.. Tycker de känns mer än nånsin nu faktiskt å magen hoppar å står åt alla håll :p
Är de fler av er nu som har ont i blygdbenet? Eller ja, foglossning är de ju! Fyfan va ont jag har å har haft nu sen i december, å de blir bara värre å värre :( Känns som om någon har sparkat mig rakt upp mellan benen :/ Gör riktigt ont å resa sig, gå å framförallt vända sig i sängen..
60 dagar kvar idag......känns som en evighet!
Jag har inte gått så ofta till bm faktiskt, ska däremot börja gå varannan vecka nu från å med måndag! Vi har mätt magen, lyssnat på hjärtljuden, tagit stick i fingret å lämnat urinprov varje gång :)
Jag bloggar på www.hannene.blogg.se :)
Stort grattis :)