• Joma

Första barnet - BF Mars 2014

Tack längtan för ditt svar :)

Kämpa på Emily, snart så!!!! :D

Stort grattis till Mango också, Måste vara helt underbart!!

Anki, ditt inlägg är lite luddigt men förstår jag dig rätt om du menar att han inte lever? ;/ Jag beklagar sorgen isåfall med hela mitt hjärta å kan inte för nåt i världen tänka mig vad ni går igenom!! Kram

• Joma

Måste skriva igen.. Är helt tagen här å mår riktigt dåligt för din skull Anki! Starkt av dig att skriva å du ska verkligen känna att du kan skriva när du vill även om de kanske känns jobbigt! Jag hoppas du har allt stöd i världen och att ni klarar av detta tillsammans.. Usch mina tårar rinner å jag får riktigt ont i magen.. Om där bara fanns nåt jag kunde göra eller säga för att det skulle bli bättre, men de vet jag att jag inte kan ;/

Kämpa vidare i vår orättvisa värld tjejen!! <3.

• Joma

Grattis till din lilla pojke Emily :)

Heja Hallonpaj!!! Jag är avundsjuk men ändå inte.. Börjar bli mer å mer rädd för förlossningen nu när jag närmar mig :/ Man är aldrig nöjd!

• Joma
    anaconda skrev 2014-02-27 09:49:44 följande:

Grattis alla mammor som fått sin bebis!! Jag tänkte göra ny tråd på lördag eftersom då är de 1 mars och de är ju under mars månad vi alla är beräknade i!

Själv ska vi på föräldrarutbildning idag sista delen från 14-18, vi har ju inte bf förens 21 mars så är ett tag kvar men hejjar på er andra som är beräknade tidigare och att ni slipper massa bf + och slipper ev igångsättningar!

Skönt att flowers mår bra efter omständigheterna, tankarna har varit med henne under hela graviditeten, önska de fanns nåt man kunde göra, men tycker VI alla gör nåt men råd, lyssnar, pratar med våra män som ev kan hjälpa :)

Snart är våren här och alla bebisar!!!!

Varför ny tråd? Lite nyfiken bara :) Tycker dessa tre trådar vi har som tillhör Bf Mars är superbra! :)
  • Joma

Jag kan inte heller släppa de. Kunde inte sova inatt :(

Ja jag vet inte hur de funkar med sluten grupp å så, för min del kan vi gärna gå över till Facebook där jag är aktiv mer, men om inte alla vill de så hänger jag på var de än blir :)

• Joma

Du e fortfarande inte ensam Majsa :) Jag har 29 dagar kvar ;)

• Joma
    Zobeideh skrev 2014-02-27 19:10:42 följande:

Mensvärken e från naveln och neråt. Där nere känns de mest. Och så strålar de ut mot ryggen.
    Känns precis som att mensen e på G. Och man har en riktig mensvärk sån kraftig mensvärk så man e typ sängliggandes skit svårt att förklara :-P

Men du har ju så nära till BB så hade jag varit du hade jag åkt dit å bett dem kolla så man vet lite iallafall å kan förbereda sig mentalt :p Jag har 5 mil å åka så då är de lite annat.
  • Joma

De låter bra Zobeideh!

Haha nej Majsa de känns inte lönt å analysera allt å så. Bättre å bara glida med känner jag :) De händer när det händer! Kanske större chans att de kommer igång tidigare om man inte spänner sig å känner efter, vad vet jag? Kanske för att jag är lite rädd för förlossningen också som gör att jag gärna väntar just 29 dagar till ;) haha

• Joma

Jag har lagt till dig på Facebook nu, lättast så eftersom jag alltid sitter via mobilen :) Heter Johanna!

• Joma

Jag har känt honom hicka innan i graviditeten men absolut inte så som nu på sista tiden, haha! Kul att så många känner de också, måste ju betyda att de är "normalt"! Han har nog hicka minst två gånger om dagen nu iallafall..

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014