• Joma

Första barnet - BF Mars 2014

Ananas, jag är också yr hela tiden. Frågade för ett tag sen men ingen svarade mig då :p De är riktigt drygt, har ingen aning vad det beror på heller Gråter

Grattis Hallonpaj. Bra kämpat! Blir lite halvt skakis när jag läser men samtidigt som du skriver så är ju allting värt det å om alla andra klarar av att föda barn - varför skulle inte jag göra det? Mys nu massa bäbis å hör av dig igen när du orkar å vill! 

• Joma

Samtidigt tycker jag att det är bra att man får läsa olika sorters förlossningar så inte allt är uppmålat som guld å gröna skogar å sen när man själv ligger där så blir de kanske helt annat! Bättre å va förberedd känner jag, men de kanske bara är jag?

• Joma

Dreglar gör jag inte men däremot vaknar jag upp totalt dyblöt över hela kroppen, lakan å allt :/ Tydligen är de pga alla hormoner å värre blir de efter förlossningen när alla hormoner ska ut.. Isåfall lär min sambo kunna simma ur sängen kan jag säga!

• Joma
    Längtanefterlilladig skrev 2014-02-28 22:59:21 följande:

Häng gärna på i vår slutna Facebook grupp. Ju fler vi är desto roligare. Den heter "Första barnet BF Mars 2014"

Men den är hemlig så jag tror man måste bli inbjuden för att se den :)
  • Joma
    MiCorazon skrev 2014-03-01 00:12:56 följande:

Dregglar och har blöt kudde varje morgon - Check!
    Snarkar - Check!
    Svettas enorma mängder varje natt - Check!
    Känner mig jävligt sexig - Not!!!

:)

Tar dessutom mig ca fem små hopp för att ens kunna vända mig från ena sidan till den andra i sängen...

hälsningar/Valrossen

HAHAHAHA, förlåt men - sjukt kul!

Valrossen nummer 2 här isåfall! Jag låter som en 200 kg's man som försöker ha sex när jag försöker vända mig.. Riktigt hemskt! Lite svett på de, eller ja, lite å lite ;) Ja sen känner man sig som en riktig porrig tjej! Konstigt att min sambo ens vill dela säng med mig fortfarande..
  • Joma

ÄNTLIGEN är vi inne i Mars månad!! Jag trodde aldrig att vi skulle komma hit ;) hoppas bara att jag inte går över till april utan att jag får ett litet mars-barn jag med :)

• Joma

Jag har fått craving på calippo, sån isglass man "poppar" upp ni vet? :) Iallafall, varje gång jag äter en (vilket är ooooofta) så känns de som om bäbis åker karusell där inne, får hicka å slår allmänt bakut! Ett litet tips till er som ibland har problem med trötta små skatter i magen. Både kallt å sött på samma gång :)

• Joma

Tack för en utförlig historia Mango! De uppskattas verkligen :) Grattis igen till den lilla pojken!

Åh jag vill också! Jag vill bli av med magen å träffa min son! Känna lättsamhet över att förlossningen är över så man bara kan koncentrera sig på sin lilla bäbis! De är ju hundra år dit :(

• Joma

Är det någon som hört nåt från melt77 som blev igångsatt för flera veckor sen? Hon var väldigt aktiv å skrev så tycker de är konstigt om hon helt glömde oss :/

• Joma

Heja Tvetalan!! :) Bäbis är kanske rent av ute nu? Hoppas allt går bra!

• Joma

Kan tipsa alla om att gå med på fb för där är alla väldigt aktiva :) Aldrig hänt så mycke på Facebook för mig ;)

• Joma

Precis :) Här kan alla läsa å man har egentligen inte koll på något eftersom många inte skriver utan bara läser.. I gruppen på fb som är hemlig känns de bättre för där vet man exakt vilka som läser och man kan vara lite mer privat tycker jag, med bilder å så, för man vet exakt vilka som kan kolla å läsa :)

• Joma

Grattis till dig! Har också tänkt på dig i å med du hade de så jobbigt i slutet! Skönt å höra att du ändå är nöjd med din förlossning trots allt :)

• Joma

Den 21/3 föddes vår lille prins, han vägde 3650g å va 49 cm lång :) Livet är komplett å vi älskar varje minut! Har inte varit här inne på hur länge som helst, Facebook-gruppen tar upp all tid :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014