Första barnet - BF Mars 2014
Nä nu ändra jag mig boka precis om de till 3D de e nog lite häftigare haha
Nä nu ändra jag mig boka precis om de till 3D de e nog lite häftigare haha
Usch idag har jag varit med om nåt hemskt! Fick åka ambulans in till akuten där jag har spenderat dagen. Tydligen har jag drabbats av kristallsjukan å de önskar jag inte min värsta ovän! De viktigaste är dock att bäbis mår bra. Har känt honom hela dagen så de ska inte vara någon fara.
Man märker nu hur lite man bryr sig om sig själv. De enda som snurrade i mitt huvud var att han skulle må bra!
De är tydligen några kristaller som man har i öronen som håller rätt på balans å nerver. Jag är så yr så jag kan inte röra huvudet utan att må illa å spy. Imorse blev jag liggande på toagolvet där ambulansen hämtade mig å jag kunde verkligen inte resa mig å gå själv. Värsta yrsel jag känt i mitt liv.
Nej de har inte med graviditeten att göra å vem som helst kan drabbas. Man vet inte orsaken till varför man får de :/ Tyvärr finns ingenting å göra mot de heller mer än några övningar för huvudet å dessvärre kan de sitta i i flera månader om man har otur :/ Usch är bara så glad att min sambo va hemma så jag inte trillade å slog i magen :(
Åh nej fy så hemskt!!
Har aldrig hört talas om de innan.
Hoppas du verkligen blir bättre snart!
Hur är det med dig nu? Något bättre?
Kram
Ja dem kunde ställa diagnosen ganska snabbt efter dem tagit prover och kunde utesluta annat.
Tack alla, ni är för söta!
Lycka till imorgon Zobeideh! Hoppas det går bra å att ni äntligen ska få se vad som döljer sig där inne!
Grattis Zobeideh :) Då vet man att man ska gå på sin första magkänsla. Jag visste hela tiden att jag väntade en pojke å de visa ju sig vara rätt! Ja jag längtar till vi ska göra vårt 3D! De var inte obehagligt eller så tyckte du?
Kämpa på alla andra! Vi verkar va otur många av oss med ambulanser å akutbesök. Hoppas verkligen att vi alla föder friska bäbisar i mars å inte innan dess :)
Måste bara rekommendera er alla att titta på säsongen av En unge i minuten! Jag å min sambo har tittat på alla tio avsnitt å herregud vilken ändrad syn man har fått på förlossningar!
De som är bra är att det är filmat exakt ifrån verkligheten å man får se alla möjliga olika förlossningar, allt ifrån vanliga till för tidigt födda å akutsnitt!
De bästa timmarna jag har ödslat på en serie kan jag säga, såhär i väntans tider :) De blev några tårar också kan jag säga, haha!
Jag känner honom också mest hela dagarna.. Ibland känns de så mycke å jag antar att han gör en kullerbytta just då :) han verkar gilla å sparka ner mot dem privata delarna, haha! Känns riktigt obehagligt ibland faktiskt!
Här i Skåne måste alla göra glukosbelastning. Är det inte så i alla län?