Första barnet - BF Mars 2014
Skulle vi skånetjejer ses imorgon förresten?
Skulle vi skånetjejer ses imorgon förresten?
Joma: Ja de tror jag haha :) 13:30 vid espresso? :)
Joma: håller fullständigt med dig har själv stora problem med att köra hehe. Vi ser om dem andra svarar till kvällen i alla fall annars kanske vi ska ställa in?
Skånetjejer - jag måste tyvärr bli den som avbokar imorgon! Har mått riktigt dåligt hela kvällen å gör de fortfarande :( Har så ont i magen å ryggen att jag inte kan sova! Känner inte för att sätta mig i bilen å köra 10 mil fram å tillbaka när det är såhär! Tänkte jag säger de nu så ni vet om de iallafall! Hoppas fikan blir trevlig iallafall :)
Jaha, där försvann det. Summan av kardemumman är att föda barn gör skitont men det är helt klart värt det. Igår föddes vår lilla tjej med dunder och brak!
Hur känns värkarna Emily? Nu när du är i de så har du kanske lätt å svara för alla andra glömmer eller kan inte sätta ord på de? :p Alltså, bränner de eller hur är de?
En fråga till er alla: Vad har ni för trosor? Jag använder bara hipster, typ Björn Borg med lite bred kant upptill.. Dem skär in nu å de gör riktigt ont :/ Har ni köpt såna mamma-trosor som går upp över magen eller de är bara på mig som de skär in :/
Brännande i ryggslutet typ som kramp? Nu har jag det varannan var tredje minut, men har inte öppnat mig mer, så vi ska besluta om vi ska vara kvar eller åka hem. Det är ju fem mil för oss att åka så det känns tråkigt om vi bara hinner hem innan vi måste vända in igen...
Tack för alla svar å tips :) Jag får nog tänka över de här ändå, kanske lika bra å köpa ett tre-pack som man ändå kan ha sen efter förlossningen? Jag kanske går över två veckor å då har jag typ fem veckor kvar så de är ju inte värt att gå å ha ont så länge heller! De skär in i sidan också för alla kilo jag har gått upp så de är inte bekvämt alls :/ Ska dock prova att vika dem så länge tills jag får hem trosorna :)
Usch Emily nu skrämmer du mig :( Jag har sjuk förlossningsrädsla å har inte ens velat skaffa barn innan men nu under graviditeten har jag ändå känt mig ganska lugn konstigt nog.. Jag längtar ju så mycke efter honom iofs så kan ju va de. Har även läst olika böcker å kände mig ganska lugn men när du skriver så så börjar jag bli ordentligt rädd igen :/ Bra att du är ärlig dock! Bättre att man är förberedd än att man tror att de är en piss i nilen :p
Jag har en fråga ang konisering.. Har aldrig hört att de ska påverka ;/ Finns de nånstans att läsa om detta eller vet du mer? Jag gjorde en ganska stor konisering där jag blev sövd nämligen, 2012!