Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Flowers: jag förstår din oro men tror inte du ska behöva oroa dig just pga av att du verkar ha haft blödning sen början. Men jag förstår dig precis. Lite blod skrämmer skiten ur en.

Jag kollar fortfarande toalettpappret varje gång jag varit på toa.

• Zobeideh
    Längtanefterlilladig skrev 2013-09-09 10:38:27 följande:
    Två gånger men hittar ingenting.

Så jag struntar i den. Du då?
    Nä inget mer vill testa en gång till men samtidigt inte hehe så får se. Oavsett vad får jag förhoppningsvis höra de "riktiga" hjärtljuden på tisdag nästa vecka vid inskrivningen :)
  • Zobeideh
    Längtanefterlilladig skrev 2013-09-09 10:40:52 följande:
    Känns inte som jag är gravid längre.

Tycker inte min mage blivit större.

Har inte lika många symtom.

Sen är det väl så att jag inte tror det fören jag fått bevis. Att bebisen har vuxit.

Jag är ju inte orolig så jag ligger och gråter hela dagarna. Men tankarna finns där.

Vissa dagar går jag all in och tänker mig framtiden. Och vissa dagar undrat jag om jag får ha sån tur att få barn.

Det är som du skrev. Att alla ens drömmar går i kras. Känner igen mig i det du skrev.
    Jag känner precis som dig! Jag har inga symtom kvar tycker magen e lika stor som sist jag fota? Och vissa dagar går jag all in som du med skriver andra dagar tror jag inte att lyckan ska slå igenom. De har sina vågor.

Känns som att inget kan lugna en förrän man sett en bild på miraklet
  • Zobeideh

Fy fan vilken dag. Kallt ute men jag svettas över allt var jag än är.. Någon mer som får såna svettningar?? Skit jobbigt..

• Zobeideh

Det är 12+0 som är den säkra veckan. Men har hört att ser man hjärtat slå och allt ser bra ut så som du gjort nu så är det nog ingen fara då minskar riskerna :)

• Zobeideh

Jadu bra fråga ibland är det lättare och ibland e de svårare. Jag har aldrig varit med om ett ul så jag har tyvärr ingen aning :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014