Första barnet - BF Mars 2014
E de något som är supet viktigt att äta :-O ingen har sagt de till mig så jag har inte alls ätit folsyra :-O
E de något som är supet viktigt att äta :-O ingen har sagt de till mig så jag har inte alls ätit folsyra :-O
Okej va bra att veta :) fick en liten panik där haha. Då e de inte försent att börja nu
Vi har ett sovrum som står ledigt just nu använder vi de som datarum och hänger alla nytvättade kläder där haha men längtar tills vi ska göra om de. Vill göra om de nuuuu!!
Ziiah: det här med vikt tror jag inte man ska lägga så mycket energi på vissa går upp andra inte :) just nu i början tror jag inte att de har sån extrem betydelse :)
Jag har oxxå börjat drömma mycket. Vaknar varje natt. Och varje dröm handlar om graviditeten. Är själv livrädd för jag ska ha MA de enda jag har fått se är en liten prick så man är ju duktigt avis på er som sett nu på ul.
Jag får vänta på ul i vecka 18 och nöja mig med hjärtljuden på inskrivningen och då e jag i vecka 15. Så jag hoppas verkligen att där är ett hjärta som slår annars har man gått hela denna tid sen vecka 7 och trott man varit gravid
Flowers: ja de sa min oxå. Och just så som ni bara skrev sa min med att ul kn visas bra nu sen vet mm inte.
Jag har ju verkligen kämpat för att få ul. Men dem e sten hårda hör i Helsingborg. Så man har ju verkligen inget val.
men snart så :)
Längtanefterlilladig: här har de själv oxå varit en jobbig dag. Vaknade av att man känt sig smått konstig typ riktigt trött ingen energi la mig i soffan och vakna precis. Där försvann 2 timmar hehe man sover bort dagen känns de som och jag e fortfarande trött :-/
Tror de handlar mycket om va man gått igenom. Som just vi så har vi hållit på i 3 år med både utomhavandeskap och MA och då blir min extremt nervös att något ska hända nu när de väl gått igenom.
Tror här är rätt många som verkade ha gått igenom mycket va jag förstått de som. Så då blir man nog lite extra försiktig och vågar kanske inte vara riktigt så glad som man ska vara.
Måste vara rätt skönt att känna så som dig
bytar gärna haha. Har nog aldrig känner så. Första gången kände jag på mig att där va fel samma som förra :-P dock denna gången har de känts precis som att de kommer få igenom men vem vet vi får se :)
Känt ska de stå där uppe :-P
Ziiah: åldern har absolut ingen betydelse oavsett hur ung du är. Är det något tex jag varit väldigt trött på är att ständigt höra hur ung jag är och jag har ingen panik (25 år) men jag tycker inte de handlar om det! Har man denna enorma längtan så e det sak samma hur gammal man än är man vill bara ha barn nu typ och göra allt va man kan för att få de.