Första barnet - BF Mars 2014
MagdalenaZ: då bor vi rätt nära. Bor i Helsingborg :)
Lund e min hemstad men lämnade Lund för 2 år sen :-P
MagdalenaZ: då bor vi rätt nära. Bor i Helsingborg :)
Lund e min hemstad men lämnade Lund för 2 år sen :-P
Oj jag undra va jag tänkte på jag e inte 22 hahaha jag e 25 år gammal :-P
Jag fick oxå reda på de idag lite roligt ju. Undra vem som får samma dag som henne av oss haha :-P
Där ser man :)
Min sambo är från hbg så de va han som fick mig att flytta hit
här e verkligen underbart
Längtanefterlilladig: ush va jobbigt det där låter
du får vila så mycket du kan nu och hoppas de försvinner snart! :)
Känns alltid skönt när där är någon som lyssnar de finns inte många läkare som gör de. Så tummen upp för de ð?? ð???
Nu håller jag tummarna att du mår bättre snart
Alla har det inte perfekt tyvärr ibland dröjer de länge innan killarna förstår va som verkligen händer. Men de tar sin lilla tid. Du ska se att de ändrar sig. Tror de e att för killen själv inte e "gravid" så blir de svårare för dem kanske att förstå :-/
Jag har inte perfekt men min sambo finns typ 95 procent alltid vid min sida och det e jag verkligen glad för.
Så e de här oxå. När vi båda kommer hem från jobb så e båda slut men just att bära saker till mig och skulle jag få ont så finns han där alltid
Själv har man bara gått 89 dagar som gravid :-P
Jag har faktiskt inhandlat 3 bodysar nalle och pläd
sen har jag fått graviditetssmycke :) men avvaktar nu med handlanden till inskrivningen för då ska vi lyssna på hjärtljuden med :)
Ush jag vaknar oxå tidigt sen graviditeten. Vaknar alltid vid typ halv 3 halv 4 antagligen för jag måste gå på toa. Känner inte att de e sån extrem panik med de men vaknar ändå av att jag kan va kissnödig. Sen vaknar jag typ vid 5 har jag tyr så kanske 6 men sen kan jag lätt somna om på dagarna