• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Idiiis91

Ja börjar bli nervös!

Har rul på onsdag!

Varje kväll runt halv 11-11 har de lilla livet fnatt där inne!

Bara vid den tiden på kvällen jag känner någonting då det är just då jag har möjlighet att koppla av. Har inte en chans att lägga mig en stund på soffan på dagarna :(

Då jag får göra allt här hemma :(

• Hallonpaj88

Jag har oxå rul på onsdag. Idag är jag i 18+1 men känner inte bebisen. Verkar som de flesta av er gör det??

• Sirek

Jag började känna fladder i vecka 17. Känns som att det är små virvlar av vatten i magen, nära huden. På vårt Rul (18+5)så såg vi att flickan rörde på fötter och armar väldigt mycket och då sa jag till bm att vad konstigt att jag inte känner det där. Bm sa då att det inte är så konstigt för att bebisen fortfarande inte väger så mycket:) sedan 19+1 så känner jag tydliga buffar och dessa känner min man med. Frekvensen av buffar har ökat men bäst känner jag när jaf ligger ner men igår i vecka 21 så kände jag buffar ståendes med. Hon är helt klart mer aktiv på morgon och kväll men har srunder på dagen när jag känner henne med. Just det, är jag kissenödig så känner jag mindre än annars:)

• Idiiis91
    Hallonpaj88 skrev 2013-10-20 10:26:26 följande:
    Jag har oxå rul på onsdag. Idag är jag i 18+1 men känner inte bebisen. Verkar som de flesta av er gör det??

vilken tid har du rul?

Jag känner bara lite smått, men tillräckligt för att veta att det är den lilla där inne.

Trodde aldrig jag skulle känna nått redan nu och är i 18+2 idag..
  • Emelie e

Har ni köpt skötväska än? Jag funderar på en Emmaljunga sport, nån som vet något om den??

• Hallonpaj88
    Idiiis91 skrev 2013-10-20 11:09:57 följande:
    vilken tid har du rul?

Jag känner bara lite smått, men tillräckligt för att veta att det är den lilla där inne.

Trodde aldrig jag skulle känna nått redan nu och är i 18+2 idag..

Kl 13:) ni då?
  • flowers
    Hallonpaj88 skrev 2013-10-20 10:26:26 följande:

Jag känner inte av bebisen ännu och är i 17+3 blev backad 6 dagar. 
    Snart så, kanske jag får känna min lilla pojk.  =)  
  • MiCorazon

Känner inte av min bebis heller, är i v 20 nu och kan inte låta bli att oroa mig även om jag vet att allt är fint. Har moderkakan i framvägg vilket är anledningen till att jag inte känner något. Men vill så gärna känna nuuuu! :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014