• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Zobeideh

Ja jag blev riktigt förbannad och tårarna sprutade. Man har ju lixom inte fått någon sömn ch väntat på denna dagen sååå himla länge. Och så ser man ett annat lyckligt par som går in på min tid. Nu ska man gå och va nervös till imorgon eftermiddag istället. Åhh trötta mig.

• Zobeideh

Nä dem hade ingen tid alls idag. Tyckte dem kunde klämma in mig men nä de kunde dem Inte. När dem har gjort fel tycker jag att dem aka lösa de på bästa sätt

• majsa88

Ja precis. Åh jag skulle ha krävt det.

Zobeideh skrev 2013-10-21 09:23:18 följande:
    Nä dem hade ingen tid alls idag. Tyckte dem kunde klämma in mig men nä de kunde dem Inte. När dem har gjort fel tycker jag att dem aka lösa de på bästa sätt

• Zobeideh

Vi försökte men de gick Inte. Och dem såg mina tårar men nä dem strunta i de. Man kanske kan kräva gratis bilder imorgon

• Joma
    Zobeideh skrev 2013-10-21 09:22:26 följande:

Ja jag blev riktigt förbannad och tårarna sprutade. Man har ju lixom inte fått någon sömn ch väntat på denna dagen sååå himla länge. Och så ser man ett annat lyckligt par som går in på min tid. Nu ska man gå och va nervös till imorgon eftermiddag istället. Åhh trötta mig.

Gud va tråkigt för er! Hoppas inte de händer mig på torsdag bara. De måste kännas sjukt jobbigt!

Då kan du inte hålla koll på Ullared åt mig, istället ses vi kanske :)
  • Lovely90

Tänkte försöka mig på att sy egen amningskudde och eget babynest idag. Tror ni det går för någon som inte suttit vid en symaskin sedan högstadiet?

• Zobeideh

Nä jag kan ju tyvärr inte de ja de kanske vi gör

Säkert en på miljonen att detta händer och så skulle jag vara den personen haha

• Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2013-10-21 08:43:25 följande:
    Nu är jag riktigt förbannad. Kom till ultraljuden och va händer!!??? De visar sig att dem glömt lägga in mig i system helvetet. Efter många om och men får jag lämna med en ny tid imorgon halv 4 och tårararna bara rann ch min sambo va galen. Denna dagen har vi väntat på och inte en blund har man fått och så råkar dem dubbelboka en. Idioter. Så nu blir de imorgon halv 4 istället och så får jag ta Ullared på torsdag.....

Neeejj!! Jag som gick in här nu för jag ville se hur det gått för dig. Med alla gravidhormoner i kroppen vart jag också arg nu! Fan vad dåligt! Åh förstår er känsla, nu måste ni liksom spänna er ett dygn till. Usch försök att lugna dig, klappa på magen och krama sambon.
  • tvetalan
    Nyfniken83 skrev 2013-10-21 05:49:18 följande:

Tvetalan: får man fråga varför din förlossning är speciell? Jag har också hört bra om SÖS så precis som du skrev får man bara hoppas det finns plats när det väl e dags :s

Jag har en ganska ovanlig kronisk sjukdom så under förlossningen så känns det tryggt att min läkare befinner sig på samma ställe. Dessutom kommer jag få nåt slags kortisondropp under förlossningen samt risk för att föda tidigare.. 40% av ks förlossningar är just "special förlossningar" och därför känns det oxå tryggare där.
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014