• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Zobeideh

Inte fått en ända blund inatt. Så idag är man duktigt trött. Redan nu känner jag ögonen. Men 2 timmar kvar sen ser jag vårt mirakel och blir nog lite piggare

• Nyfniken83

Tvetalan: får man fråga varför din förlossning är speciell? Jag har också hört bra om SÖS så precis som du skrev får man bara hoppas det finns plats när det väl e dags :s

• Nyfniken83
    Zobeideh skrev 2013-10-21 05:40:29 följande:

Inte fått en ända blund inatt. Så idag är man duktigt trött. Redan nu känner jag ögonen. Men 2 timmar kvar sen ser jag vårt mirakel och blir nog lite piggare smile1.gif

Lycka till idag! Det kommer gå strålande. Lite avis e man ju. Vill också!
  • Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2013-10-21 05:40:29 följande:
    Inte fått en ända blund inatt. Så idag är man duktigt trött. Redan nu känner jag ögonen. Men 2 timmar kvar sen ser jag vårt mirakel och blir nog lite piggare

Lycka till! Om 2 dagar är det vår tur:) iiiiiih!
  • Sirek
    Nyfniken83 skrev 2013-10-20 22:38:16 följande:
    Tack sirek! Hur länge gäller den koden?

31 aug 2014:) står inget om hur många gånger man kan använda den heller, så jag tolkar det som att det bara är att tuta och köra!
  • Sopp
    majsa88 skrev 2013-10-20 23:40:21 följande:
    Kolla så du inte har urinvägsinfektion

Jag visste inte att man kunde få det utan svedan, men ska åka o lämna prov idag - tack så mycket för tipset =) Tycker det är helt omöjligt att veta vad som är "normala gravidkrämpor" och inte
  • Zobeideh

Nu är jag riktigt förbannad. Kom till ultraljuden och va händer!!??? De visar sig att dem glömt lägga in mig i system helvetet. Efter många om och men får jag lämna med en ny tid imorgon halv 4 och tårararna bara rann ch min sambo va galen. Denna dagen har vi väntat på och inte en blund har man fått och så råkar dem dubbelboka en. Idioter. Så nu blir de imorgon halv 4 istället och så får jag ta Ullared på torsdag.....

• Lovely90
    Sirek skrev 2013-10-21 07:50:33 följande:
    31 aug 2014:) står inget om hur många gånger man kan använda den heller, så jag tolkar det som att det bara är att tuta och köra!

Jag har också det häftet oxh det står samma kod i mitt, så de har nog samma kod för alla :)
  • lele79
    Zobeideh skrev 2013-10-21 08:43:25 följande:
    Nu är jag riktigt förbannad. Kom till ultraljuden och va händer!!??? De visar sig att dem glömt lägga in mig i system helvetet. Efter många om och men får jag lämna med en ny tid imorgon halv 4 och tårararna bara rann ch min sambo va galen. Denna dagen har vi väntat på och inte en blund har man fått och så råkar dem dubbelboka en. Idioter. Så nu blir de imorgon halv 4 istället och så får jag ta Ullared på torsdag.....

Usch vad tråkigt, vet själv hur man längtade efter den dagen. Dom är nog lite röriga där, jag ändrade min tid två dagar och dom ringdeoch efterlyste mig den första tiden jag hade. Dom hade alltså bokat in en ny tid men inte avbokat den gamla.

Hoppas tiden går snabbt till imorgon!
  • majsa88

Nej men gud vad irriterande. Gick det inte alls o få en ny tid idag. Fy fan vad arg jag hade blivit !!!!!

Zobeideh skrev 2013-10-21 08:43:25 följande:

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014