• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Victrix

Så, nu lyckades jag lägga upp min vul-bild i bildtråden är från vecka 7+5

• Victrix

Ska berätta för sambons morföräldrar ikväll. Mormor är mycket sjuk och hon tror inte att hon ska få uppleva barnbarnsbarn. Ska bli kul att se deras reaktion

• Emaria
    Victrix skrev 2013-08-01 16:19:14 följande:

Ska berätta för sambons morföräldrar ikväll. Mormor är mycket sjuk och hon tror inte att hon ska få uppleva barnbarnsbarn. Ska bli kul att se deras reaktion smile1.gif

Vad kul! Den tanken har slagit mig med. Har bara min farmor kvar, och hon är inte helt pigg... Men väntar nog ett tag till. Ska berätta för mamma nästa helg, pappa helgen därpå och sen blir det hela mannens familj som vi ska på semester med.
  • Victrix

Emaria: vi hade också väntat om vi inte gjort ivf för nu vet övriga familjemedlemmar eftersom vi varit öppna med att vi gjort ivf. Och nu när vi sett hjärta slå så vill vi glädja dem lite extra ikväll :)

• Emaria

Ja, det är ju lite annorlunda situation! alla måste ju bli väldigt glad! Vi kommer nog mest chocka eftersom det gick på första försöket...2 dgr efter vårt bröllop. Haha...

• Längtanefterlilladig

Har fortfarande sån jobbig diffus värk i magen. Läkaren hittade inget som hon kunde se. Kan ju vara urinvägsinfektion. Det kan ge konstiga symtom.

Det gör mest ont när jag går & sitter. Är som ett tryck eller illamående hela tiden. Malande mensvärk också.

Ligger jag ner lättar värken. Då har jag "bara" ont på vänster sida & i ländryggen samt skinkorna & ner i låren.

Börjar bli riktigt jobbigt det här.

Jag mår illa flera gånger om dagen. När att spy men ännu inte gjort det. Kan vara magkatarr med. Men då borde jag ha ont när jag ligger också.

Läkaren tryckte SKIT HÅRT på min mage idag. Gjorde inte jätte ont men var helt klart obehagligt. Känner fortfarande av där hon tryckte. Kan ju inte vara bra alltså att trycka så hårt.

Är det någon som känner igen sig med samma konstiga magvärk?

• Nellie91
    Victrix skrev 2013-08-01 15:39:37 följande:

Så, nu lyckades jag lägga upp min vul-bild i bildtråden smile1.gif är från vecka 7+5

Victrix: Vart la du upp bilden? :)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014