Första barnet - BF Mars 2014
Usch va man har sovit dåligt inatt! :( Nu kan klockan ticka på så vi får veta....
Usch va man har sovit dåligt inatt! :( Nu kan klockan ticka på så vi får veta....
Jag drömmer också om de var å varannan natt så de är nog normalt. Har hört många som gjort de nämligen :/
De är sjukt jobbigt iallafall för de känns så verkligt när man vaknar å ibland är jag arg på min stackars sambo på morgnarna innan jag har skakat av mig drömmen, haha!
Nu har jag vart på rul o allt gick bra. Vi väntar en liten prins :)
Nu har vi varit på ett lyckat RUL :) Blev flyttad fyra dagar så nytt bf är den 28 mars! Vi väntar en liten prins, som så många andra här :)
Hade moderkakan i bakvägg så de va inte konstigt att jag känt nåt redan :)
Alla som varit på rul har ni lagt in er här på vår nya uppdaterade bf lista!
www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html
Alla som varit på rul har ni lagt in er här på vår nya uppdaterade bf lista!
www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html
Ligger äntligen i sängen efter en stressig dag! Först RUL som var helt fantastiskt å som jag hade kunnat börja varje dag med, sen en helkväll på Ullared!
Mammakläderna var ett skämt iallafall. En ynka liten ställning med två sorters tröjor å en mysdress!
Mycke babysaker iallafall å även om där inte va jättemycket kläder så hittade vi en massa tillbehör med allt ifrån nappar, badbalja till små söta mössor och strumpor :) Hittade en bra skötväska och även en amningskudde!
Nu ligger jag som sagt äntligen i sängen och vår lille pojke puffar på mig som bara den. Tror han är lika nöjd med dagen som jag är :)
Joma: hitta du skötväskor?? Åhhh jag leta men hitta aldrig
( hur va dem och hur va priserna på dem :)