• Joma

Första barnet - BF Mars 2014

Usch va man har sovit dåligt inatt! :( Nu kan klockan ticka på så vi får veta....

• Joma
    Längtanefterlilladig skrev 2013-10-24 09:47:53 följande:

RUL förstår jag? Håller tummarna smile1.gif
    Precis! :) åh tack!
  • Joma

Jag drömmer också om de var å varannan natt så de är nog normalt. Har hört många som gjort de nämligen :/

De är sjukt jobbigt iallafall för de känns så verkligt när man vaknar å ibland är jag arg på min stackars sambo på morgnarna innan jag har skakat av mig drömmen, haha!

• Joma
    majsa88 skrev 2013-10-24 10:41:03 följande:

Nu har jag vart på rul o allt gick bra. Vi väntar en liten prins :)

Grattis :)
  • Joma

Nu har vi varit på ett lyckat RUL :) Blev flyttad fyra dagar så nytt bf är den 28 mars! Vi väntar en liten prins, som så många andra här :)

Hade moderkakan i bakvägg så de va inte konstigt att jag känt nåt redan :)

• Joma

Ligger äntligen i sängen efter en stressig dag! Först RUL som var helt fantastiskt å som jag hade kunnat börja varje dag med, sen en helkväll på Ullared!

Mammakläderna var ett skämt iallafall. En ynka liten ställning med två sorters tröjor å en mysdress!

Mycke babysaker iallafall å även om där inte va jättemycket kläder så hittade vi en massa tillbehör med allt ifrån nappar, badbalja till små söta mössor och strumpor :) Hittade en bra skötväska och även en amningskudde!

Nu ligger jag som sagt äntligen i sängen och vår lille pojke puffar på mig som bara den. Tror han är lika nöjd med dagen som jag är :)

• Joma
    ananas86 skrev 2013-10-25 00:33:41 följande:

Låter som du har haft en riktigt mysig dag, även om Ullaredsshopping tar på krafterna! :)

Jag är också jättesugen på att åka dit och shoppa loss! Men det får bli i januari efter julruschen. Då ska vi passa på att shoppa till nya huset också, så den notan kommer nog slå alla rekord.. :P
    Vi har också precis flyttat till hus å handlade lite inredning också! Jag slog iaf mitt Ullared-rekord idag! ;)
  • Joma
    Zobeideh skrev 2013-10-25 05:05:06 följande:

Joma: hitta du skötväskor?? Åhhh jag leta men hitta aldrig smile4.gif ( hur va dem och hur va priserna på dem :)

Ja jag hittade dem längst i gången längst bort, vid barnvagnen å där. Hittade en helt vanlig svart som jag ville ha, som man kan hänga på vagnen å med många bra fack för 149:- Känns väldigt bra då brios helt vanliga svarta går på 600:- Synd du inte hitta :/
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014