Första barnet - BF Mars 2014
Joma: kan inte du lägga upp en bild på skötväskan? Min mamma ska dit snart så tänkte i så fall skicka med pengar till henne :-P
Joma: kan inte du lägga upp en bild på skötväskan? Min mamma ska dit snart så tänkte i så fall skicka med pengar till henne :-P
Självklart går de bra. Ush fy sjuk eller graviditeten? Krya på dig ![]()
Vecka 21 idag 
Tack Jona ja jag såg bilden. Perfekt skötväska, billigt och bra med
så den får mamma handla till mig när hon är där :)
Min moderkaka låg oxå lite lågt här va nån mer till. Jag fråga läkaren om de. Och det är inget som är farligt. Vi gör egentligen ultraljudet för "tidigt" i graviditeten sa läkaren, dem gör ju ultraljudet nu för att dem måste kolla så allt står rätt till. Så moderkakan har inte hunnit komma upp riktigt. Så de va inget att oroa sig över :) dem ville bara kolla de så den verkligen kommer upp som den ska :) vi har nytt ul i vecka 32 så hoppas den vill visa könet då :-P
Ska åka in till AKUTEN i natt!!!!
Blött hela dagen och ONT, hatar det här.
Verkligen LIVRÄDD ÖVER ATT NÅTT ÄR FEL!!!!!!!!!

Har inte kunnat äta någonting på hela dagen.
Joma: ja precis. det ända jag är ute efter är en med en massa fack och påminner om den du köpt så denna kommer bli helt perfekt ![]()
Joma: Hon ska dit om typ 3 veckor så hoppas den är kvar :) ja typiskt att man missa den. Och så fråga jag personalen om allt men glömde skötväskan, slår aldrig fel hahA
Är de bara jag som håller på att klia sönder min hårbotten? Dör snart alltså :/ Vaknar på nätterna å får riva som en tok :(
xStellax Välkommen å grattis :)
Jag skrev häromdagen å frågade om någon hade känt av att de kliar i hårbotten men fick inget svar, så jag antar att ni har sluppit de :) Nu de senaste dagarna har det börjat klia ordentligt på brösten också å jag kliar i sömnen så dem är helt röda och irriterade i huden :/ Usch! Googlar man så är de tydligen vanligt att de kliar under graviditeten :/
Jag har fruktansvärda problem med att jag är törstig heeeeela tiden också så jag är orolig för att de skulle va grav.diabetes :/ Hoppas verkligen inte de. De är riktigt hemskt iallafall, kvittar hur mycke jag häller i mig så är jag lika törstig igen efter några minuter :/