• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • anaconda
    Längtanefterlilladig skrev 2013-12-06 16:18:47 följande:
    Så underbart att åka. Hur varmt är där nu? Klart du INTE kommer se ut som en padda. Du har ju en bebis i magen & då får man vara lite rund & go smile1.gif
    Brukar också städa innan resa, alltid skönt att slippa tänka på det när man kommer hem.
    Ha en UNDERBAR semester & njut riktigt mycket av solen, värmen & maten. {#emotions_dlg.flower}
    Känns så overkligt att äntligen åka, vi beställde lixom resan i juli så har ju väntat ett tag :) jag tror de är mellan 20-22 grader där nu!

Har inte fått sån mage som ni andra :( eftersom jag va överviktig innan och hade typ daller mage! Klart magen är lite rundare men ser mest fet ut i spegeln har fortfarande en väldigt dallrig mage, den har lixom inte "hårdnat" nåt än typ och inte fått lika rund som er plus naveln är fortfarande sjukt "djup"

Men men vi som åker vet iaf vad som finns där inne!

Fast med kläder på syns mer än rund bebismage, konstigt de där!
  • j3nnyy

Åh ha så underbart på semestern! Verkligen rätt tid att åka iväg nu när snön verkar komma.
    Såklart du inte ser ut som en padda, du har ju de finaste ni har där inne :D

• Heene
    anaconda skrev 2013-12-06 16:39:13 följande:
    Plus 7kg sen inskrivning oxå, hur mycket har ni andra gått upp?

För en vecka sen vägde jag mig och då hade jag gått upp 8 kg sen jag plussade.
    Har säkert gått upp mer nu =P

Men det är inget som syns direkt och är inget som jag känner är för mkt. Allt har satt sig på magen, och den normalstor för att vara i v26. Förstår inte riktigt hur det har gått till bara =)

• j3nnyy

Jag har gått upp 8 kg :( och snart kommer julen, hur ska det sluta?! Haha

• Hallonpaj88

Jag har gått upp nästan 10 kg. Mest den senaste månaden men tycker själv inte att det syns så mycket :)

• Emmlala

Jag är i v 24 och har gått upp 1 kg än så länge, men antar att det kommer snart... så är glad så länge det går :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014