• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Emaria

Skönt att höra att det är många som mår så bra!

SussiH: har du mycket symptom? Spännande!

Victrix: hur har det gått för dig?

• SussiH
    Emaria skrev 2013-07-18 10:33:53 följande:
    Skönt att höra att det är många som mår så bra! SussiH: har du mycket symptom? Spännande!Victrix: hur har det gått för dig?

Det är lite från dag till dag, men jag hade massor med "växtvärk" dom första veckorna. Nu är jag mest illamående och riktigt trött hela tiden. Har väll även en del problem med matsmältningen och min kondis har försvunnit helt. Jag blir anfådd av att bara gå i trappor. Känner mig som en riktig tjockis. :)
  • Lohman

Vad har ni för symptom? Jag har faktiskt ganska milda sumptom. Ont i svanken och mensvärk till och från.
    Illamåendet har inte riktigt börjat än, men jag är extra känslig om jag inte äter middag direkt efter jobbet eller lunch vid 11 att jag börjar må lite illa. Brösten har jag inget ont i alls... Men jag är ju "bara" i vecka 5 (4+5) så de hinner väl ändras :) 

• Victrix

Emaria: ska dit först i eftermiddag så nu är jag så nervös som man kan bli. Antingen är vi mycket lyckliga i eftermiddag eller kolossalt ledsna.

• JessicaJKM

Mina symtom ändras hela tiden, ena dagen kan jag ha världens molvärk (speciellt när jag går) andra dagen har jag ingenting och blir lite nojjig att den lille krabaten inte lever.

Illamåendet har då försvunnit men ska väl inte jubla än hah, annars har jag inga andra symtom just nu.

Går in i vecka 8 imorgon så kanske är så det ska vara.

• AT11

Hakar också på! BF är på min födelsedag, 19 mars! :) Är nu i v 4+6, så det är tidigt än. Hoppas att det går vägen den här gången då jag fick MA sist (min första graviditet), fick veta v13, hade dött v6 eller nått... Ska till BM på tisdag, ska försöka få till ett tidigt VUL, vill gärna veta tidigare om nått gått snett, vill inte upprepa förra gången! Lycka till alla tjejer där ute! I mars smäller det! :)

• Victrix
    Emaria skrev 2013-07-18 12:20:13 följande:
    Victrix: håller verkligen tummarna!
    Tack =)
  • Emaria

AT11: tråkigt! Hoppas det går vägen nu! Ligger ganska i fas med mig, är i vecka 5 (4+2 enligt app) !

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014