• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Ziiah

Menade att mamma kommer hjälpa till med det praktiska som att hjälpa till att få tag i lägenhet till oss och vara borgenär (då det tydligen kommer behövas för vår del). Nu bor jag hos min pappa ute på landet och killen är skriven hos sin mamma 2-3 mil bort (under sommaren har han dock varit hos mig hela tiden)

• Längtanefterlilladig

Ikväll har vi berättat för mina svärföräldrar. Har varit i Göteborg på UNDERBAR Robbie Williams konsert. Min svärmor fyller år & hon fick en ask med en napp i. Hon fattade direkt & blev överlycklig & började gråta. Så söt Hittade den här videon på youtube när vi pratar om VUL. Kul att se;

• mikaelah

Längtarefterlilladig: vad härlig, kul idé med nappen! Kanske snor idén :)tänkte göra samma sak fast med en ul bild men så länge klarar vi nog inte att vänta :)
    Intressant video med!! superbra!

• Blixtpatrullen

Hej! Jag plussade i förrgår, andra försöket:) Fick gravid 2-3 på digitala och är enligt app i v 6 (5+0). Detta är vårt första barn. Jag är 26 år. Bf 22 mars (sambons födelsedag, det vore väl en käck present?).

• janette

Bf 28 mars här :) jag är 24 år och vi väntar vårat första barn. Mått illa igår och idag. Och öm i brösten är jag plus lite extra trött efter.

Bor i närheten av umeå.

• theemi

Bf 25 mars! Vi lyckades visst på första försöket, har fortfarande inte fattat riktigt att det är sant! :D

• mikaelah

Många vårbebisar blir det :) vad härligt! Välkommna och grattis alla nyplussade :)

• majsa88

Har också bf 28 mars o är också 24 år o första barnet :)

janette skrev 2013-07-21 17:38:48 följande:
    Bf 28 mars här :) jag är 24 år och vi väntar vårat första barn. Mått illa igår och idag. Och öm i brösten är jag plus lite extra trött efter.

Bor i närheten av umeå.

• nkw

Hej på er alla!

Hoppar in här jag med, jag och min sambo plussade i fredags och det var inte alls planerad men vi är så lyckliga! Helt underbart detta, går idag in i vecka 7 :).

Vi bor i Uppsala och är 22 respektive 26. Jag kommer vara 22 när bebis kommer runt den 17 mars :D 

• evelayna
    Rue skrev 2013-07-19 20:43:22 följande:
    Evelayna- jag hänger i feb tråden med bf några dagar före dig bara, v 9. Bokade ett vul hos min Gyn då det var hon som skrev ut pergon- sen har jag inskrivning v 11. Gjorde vul i onsdags och fick veta att det är 2! 10% chans med pergo och vi prickade det😄. Så jag e väldigt glad att vi bokade ett vul på egen hand!
    jag har idag ringt både gyn för att höra med dom om dom har nåt "speciellt" som ska hända men har även ringt mvc för att prata med dom..
    dock har ingen av dom ringt upp än så jag antar att jag får vänta lite till med att veta hur hur de blir..

känner att jag med gärna skulle vilja veta hur många som finns lite tidigare.
    never drive faster than your angel can fly
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014