Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Länhtanefterlilladig: här är det likadant med fosterrörelserna. Sen i fredags har jag känt kraftiga sparkar och han har hållit igång hela tiden. Sen idag har det varit lite smått men inte alls mycket. Funderar på att ge det en timme till sen ringer jag nog förlossningen. För de känns lite läskigt att det avtagit så bara. Att man fått små små knuffar bara. Spelade musik som han brukar reagera på men inget hände. För en timme sen fick jag en liten liten knuff men vill gärna känns mer. Så hade jag varit dig så hade jag ringt. Jag ger de en timme till sen ringer jag. Kan inte somna annars hehe

• Zobeideh

Va i kontakt med förlossningen precis. Nu ska jag avvakta en timme. Skulle halsa ett stort glas iskall saft med is och ligga på sidan i en timmes tid sen skulle jag återkomma och så bestämmer vi vidare där :)
    Känner inte så extrem oro eller så men vill gärna va på säkra sidan.

Skönt att din bebis har kommit igång nu

• Zobeideh

Nu e jag hemma från förlossningen. Jätte trevlig personal så plus till dem allt såg bra ut och självklart satte lillen igång och kika på ordentligt. De slår inte fel haha. Men de va som dem sa på förlossningen. Bättre att åka in en gång för mycket än en gång för lite :-P så nu kan jag somna i lugn och ro

• Zobeideh

Ja verkligen åh skönt när dem kommer igång så. Nästa gång ska jag testa Cola eller pepsi haha. Man känner sig så dum när han kom igång på sjukan. Men hon sa de dem brukar göra de. Sen låg han med ryggen inåt så kanske de e därför :-P men nu kunde man koppla av och sova gott. nu e lille rackaren igång igen haha

• Zobeideh

Awanata: som majsan88 och längtanefterlilladig skriver. Du ska inte åka in till förlossningen eller i alla fall ta kontakt med dem? Som dem sa till mig. Skulle de va något så kan dem rädda barnet. Väntar du kan de vara försent så bättre att ringa en gång för mycket än för lite.
    Hoppas de inte e någon fara

• Zobeideh

Nu e jag hemkommen från sockerbelastningen. Allt va toppen. Värdena låg på 6,9. Hjärtat slog på fint och magneter har ökat 3 cm så nu ligger jag på 27 cm och vikten stiger. Ökat 14 kg nu hehe

• Zobeideh

Välkommen vecka 29 nästa helg kollar man hihi nu jäklar börjar de närma sig. Och de börjar bli en massa blandade känslor. Trots skräcken för förlossning så börjar jag se fram emot de :-O

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014