Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

De ska stå nollar man inte kollar

• Zobeideh

Haha Gud vilken härlig dröm. Jag har oxå drömt en massa om förlossning och honom. Aldrig sett ansikte men kroppen och hur hela förlossningen e. Så vaknar man upp och känner att magen e kvar och man ligger i sin egen säng haha

• Zobeideh
    Heene skrev 2013-12-21 16:45:49 följande:

Nu har sambon och jag äntligen bokat in en profylaxkurs i slutet på januari =D
    Det ser jag fram emot!
    Ska höra med barnnmorskan på måndag om föräldrautbildningen också, för självklart glömde jag det vid förra besöket.
    Det är mkt som ska hinnas med att bokas in känns det som, och när man kollar kalendern efter passande tider inser man ännu mer hur kort tid det faktiskt är kvar.

I övrigt så går jag in i vecka 29 idag! weeei =D

Har oxå bokat in oss på profylaxen. Ser fram emot den =) Fast tyvärr va det fullbokat här i januari månad så hinner precis innan bebisen kommer. Sista tiden vi har på profylaxen e den 29 feb så hoppas vi hinner med haha.
    Håller med om att det e kort tid kvar. Jag satt här och dela lite upp va jag skulle köpa och vilken månad jag skulle ta det och insåg att va fan de e ju bara januari februari jag/vi har. Helt sjukt va tiden bara springer iväg =)
  • Zobeideh

Heene:
    Vet inte vart jag fick den 29:de ifrån mena den 26:de haha helt fel på de :-P

Va skönt :) allt de dyra e oxå inhandlat här. Behöver lite fler pyjamaser bara sen e de nappar nappflaskor och sånt smått kvar :) och inredningen till barnrummet som hyllor och tavlor :-P

• Zobeideh

Lele79:
    Ja den kursen vekar vara väldigt populär. Enligt min BM finns där inga kvällstider. Så fick oxå förmiddag kvart över åtta tror jag. Synd de e såna tider då vissa har svårt för att gå ifrån jobb. Bästa hade ju varit eftermiddag

• Zobeideh

Kucke: jag e oxå inskriven i det programmet. Finns ingen som anställer någon som är höggravid som ska ha snart så jag kommer bara söka för att få pengarna så dem inte drar in de för en.

• Zobeideh

Jag hade tänkt gå på mammaledigheten den 25 feb så då blir de försäkringskassan eftersom de blir mammapengen :) men jag hoppas jag blir godkänd innan annars vete tusan hur de funkar. Man får kanske annars fortsätta vara inskriven i programmet så man får pengar. :-/ annars blir de knapert

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014