• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Flamenca
    Zobeideh skrev 2013-08-13 11:18:46 följande:
    Längtanefterlilladig: håller med det e ett förbjudet område just nu så nu vill man bara att tiden går snabbt. Men så gott jag hör hjärtljuden i vecka 15 som jag har inskrivning så kommer jag kolla in mer på den vagnen

Vad är det för vagn?
  • Zobeideh
    Flamenca skrev 2013-08-13 11:20:44 följande:

Vad är det för vagn?
    Aldrig hört talas om märket. Baby Merc q8 heter den kan lägga upp en bild i bildtråden =)
  • Zobeideh
    Flamenca skrev 2013-08-13 11:20:44 följande:

Vad är det för vagn?
    Lagt upp bild på den nu i bildtråden =)
  • Flamenca
    Zobeideh skrev 2013-08-13 11:25:46 följande:
    Lagt upp bild på den nu i bildtråden =)

Aha hade ingen tanke på att den finns med tack för tipset :)
  • flowers

Fotfarande nervös och rädd men nu känns det liiite bättre.
    Pratade med en BM igår och hon skulle försöka hjälpa mig så jag kan få nån samtals kontakt. 
    Tog mig mod att göra ett VUL igår men jäkla vad ångest laddat det va, trodde jag skulle svimma.
    Läkaren va också nervös men när hon kollade så såg en "ostbåge" på hela 18.8 cm som daterades i V.8+3, stämmer exakt efter sista mens.
    Läkaren blev så lycklig så hon fick tårar i ögonen...
    Jag kände också hur tårarna va på väg och det vart ett lyckligt avslut. 
    Läkaren sa att jag ännu inte kan vara riktigt lugn eftersom risk för missfall ännu finns kvar.
    Fick en ny tid om 3 och en halv vecka, vet i fanken hur jag ska klara av det men jag har väl inget val!
    Knappt symtom men huvudsaken är att "BEBIS LEVER" Solig
    Fått en tid för inskrivning nu den 30 aug.
    Känns nervöst allt det här och är så rädd att det inte ska gå vägen. 

• M4nda
    flowers skrev 2013-08-13 13:02:08 följande:
    Fotfarande nervös och rädd men nu känns det liiite bättre.

Pratade med en BM igår och hon skulle försöka hjälpa mig så jag kan få nån samtals kontakt. 

Tog mig mod att göra ett VUL igår men jäkla vad ångest laddat det va, trodde jag skulle svimma.

Läkaren va också nervös men när hon kollade så såg en "ostbåge" på hela 18.8 cm som daterades i V.8+3, stämmer exakt efter sista mens.

Läkaren blev så lycklig så hon fick tårar i ögonen...

Jag kände också hur tårarna va på väg och det vart ett lyckligt avslut. 

Läkaren sa att jag ännu inte kan vara riktigt lugn eftersom risk för missfall ännu finns kvar.

Fick en ny tid om 3 och en halv vecka, vet i fanken hur jag ska klara av det men jag har väl inget val!

Knappt symtom men huvudsaken är att "BEBIS LEVER"

Fått en tid för inskrivning nu den 30 aug.

Känns nervöst allt det här och är så rädd att det inte ska gå vägen. 

Jätteroligt att höra :) Lycka till med allt!
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014