• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Joma

Är det fler som drömmer mardrömmar? Jag drömmer nästan varje natt nu å vaknar upp helt svettig av att jag gråter! Riktigt hemskt är de :(

• Heene
    Joma skrev 2014-01-23 11:33:25 följande:
    Är det fler som drömmer mardrömmar? Jag drömmer nästan varje natt nu å vaknar upp helt svettig av att jag gråter! Riktigt hemskt är de :(
    Usch vad jobbigt att drömmarna riktar sig åt det hållet för dig =(
    Jag har inte drömt så mkt mardrömmar alls under graviditeten, men massa andra sjuka grejer som jag inte fattar vad det kommer ifrån =)
    Senaste veckan har jag nog drömt att släkt och vänner nära mig också blivit gravida. en ny person varje natt haha.
  • Mia86gbg

Väldigt livliga drömmar för mig också. Inte hemska, men konstiga!

Får kanske bli en sån kula..trots att jag går in i v34 imån.

• MiCorazon

Jag drömmer alla slags drömmar om vartannat..både mardrömmar, konstiga drömmar...roliga...sorgliga...etc etc.. Har alltid kommit ihåg mina drömmar även när jag inte är gravid och har drömt livligt men nu är det dubbelt upp.

• Tinapina

Någon mer som fått blodkärl i ögonen som spruckit? Helt röd i ena ögat o det verkar inte gå ner:/

• Joma

Nej usch de är hemskt! Oftast blir jag jagad av olika människor som alltid är ute efter att mörda mig med pistol eller kniv :/

• Hallonpaj88
    Tinapina skrev 2014-01-23 15:48:35 följande:

Någon mer som fått blodkärl i ögonen som spruckit? Helt röd i ena ögat o det verkar inte gå ner:/

Samma här. Brukar hända även när jag inte är gravid men nu är det extremt. Tänkte på det idag faktiskt men tänkte inte på att det kunde ha med graviditeten o göra.
  • j3nnyy

Har ni börjat packa bb väskan eller när tror ni det är lagom att göra det?

• zizuna

Vad drömmer du om?

Joma skrev 2014-01-23 11:33:25 följande:

• MiCorazon
    Tinapina skrev 2014-01-23 15:48:35 följande:
    Nä men dock en jätteond vagel som jag hade i flera veckor. Klämde den till slut :D och så försvann de på några dagar... har även läst att någon annan här i tråden också fått en vagel nu under graviditeten. 
    Det har nog att göra med alla hormoner och extrablod (50% mer) under graviditeten..
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014